2. marraskuuta 2015

Arvonta suoritettu.

Arvonta on nyt suoritettu ja "Onnina" toimi meidän viisvee.
Kiitos kaikille osallistujille!





ENSIMMÄINEN palkinto menee MIIA KETUNKOLOLLA-nimimerkille.
♥ ONNEA! ♥



TOINEN palkinto menee BIRGIT BIKKEN PILTTUUSTA-nimimerkille. 
♥ ONNEA! ♥



Ja KOLMAS palkinto menee AJA HILJAA-nimimerkille.
♥ ONNEA! ♥


Muille lähtee sähköpostia, mutta AJA HILJAA-nimimerkki voisi laittaa mulle päin mailia, koska nimimerkin takaa ei löytynyt osoitetta. Minun sähköpostini on: vaapukkablogi@gmail.com


----

Niin ja se minun ikäni! Hassuja ehdotuksia tuli sinnepäin ja ei sinne päinkään ja kyllä joku tiesi tarkalleen oikeinkin!
Olen putkahtanut maailmaan huhtikuussa 1981, joten seuraavaksi juhlin 35-vuotissynttäreitäni.

----

5 kommenttia:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa apua mikä ihana uutinen. Huippujuttu :) Laitan sähköpostia ihan just :)

    VastaaPoista
  2. Hei! Piti oikein tarkastaa, mitä vastasin kysymykseesi! Vastasin 10-12 vuotta mua nuorempi. Olet siis 12 vuotta minua nuorempi! Melko hyvä arvaus!

    VastaaPoista
  3. Huisin upea pussukka tulikin jo perille!! Kiitos vielä <3

    VastaaPoista