7. lokakuuta 2015

Wau.



No nyt yllätin itseni. Tunnetusti oon oikeesti maailman surkein ompelija. Mutta niinpä mä vaan taas väsäsin meille keittiöön uuden verhon. Ihan oikein mittailin ja mietiskelin ja mallailin ja siinä se nyt on! Olen enemmän kuin tyytyväinen ja on kyllä niin meidän näköinen verho! Tuo ikkuna on jotenkin vaikean kokoinen ja minulla ei löydykään kuin yksi tuohon ikkunaan just sopiva retroverho. Enempää kun en ole löytänyt, niin ittehän se oli pakko tehdä ja hyvä että tein! Noi nipsut ovat vaan todella surkeita. Kuvastakin näkyy, että ne irtoavat koko ajan verhosta. Olkoot!

 



Poikkesin tänään Tampereen ihanimmassa putiikissa Forget-Me-Notissa hakemassa yhden korun ja tarttuihan sieltä muutakin mukaan. Esim. tämä aivan ylisöpö LumiWaun sormus.

 

Keittiön "esittelyhyllykin" sai syksyilmeen.

 

3 kommenttia:

  1. Ihania kankaita olet käyttänyt tuon verhon ompelemiseen! On ainakin persoonallinen verho, jota ei muilta löydy. Munkin pitäis enempi yrittää ommella kaikkea (jos siinä hommassa vaikka kehittyis harjoittelemalla), sillä olen kans maailman surkein ompelija :D Ihania aarteita tuo sun 'esittelyhyllysi' täynnä! Kaikki astiat ovat sellaisia, joita itsekin mielelläni omistaisin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos hirveästi verhoideasta! Tuolla tyylillä mäkin voisin tehdä keittiöön uuden verhon ja saada kaikki ihanat, mutta liian pienet palat pois kaapista ja ilahduttamaan elämää.
    Ja upea hyllyn sisältö <3

    VastaaPoista
  3. Ihana verho ja kiva idea myös! Ja voi mitä ihania kuppeja sulta löytyykään <3 <3

    VastaaPoista