3. lokakuuta 2015

Kerro, kerro kuvastin...

 

Vanhoja peilejä on mukava keräillä. Etenkin käsipeilejä on kertynyt jo mukavasti. Vielä kun löytäisi sellaisen Mäkisen Kuvastimen kukkakäsipeilin, niin jo vois olla onnellinen. Peilin alla nököttää tänä kesänä löytynyt kesäinen pussilakana.


 

Söpöt sirottimet löytyivät tällä viikolla kirpparilta. Keltaisen metallisen kynttilänjalan olen löytänyt jo aiemmin kesällä.


 

Nuoremmalle poitsulle löytyi kirpparilta hauska Metsolan helistin-paita sekä vihreät pöksyt.




Oli kerrassaan fiksua kuvata ruskea haalari ruskeaa mattoa vasten, mutta koittakaa ottaa selvää kuvasta!
Tämä kirpparilta löytynyt vanha haalari oli erityisen hyvässä kunnossa. Katsotaan suostuuko poitsu sitä pitämään. Jos ei, niin lähtee kiertoon.

 

Aiemmin kesällä löysin elämäni ensimmäisen RUSKEAN emalimukin kirpparilta. Omput kruunaavat tämän ihanuuden! ♥

 



Uuden tietokoneen myötä piti hankkia myös uusi hiiri, kun vanha oli tippunut jo niin monta kertaa lattialle, että sen voimat alkoivat hiipumaan. Mies bongas mulle ehkä ihanimman hiiren mitä oon nähnyt. KELPAA! ♥♥♥

5 kommenttia:

  1. Taas mä oon täällä heti kommentoimassa :D Ihanuuksia olet löytänyt taas! Mistäs sun mies bongasi noin hienon hiiren? Kelpais tännekki :D Söpö tuo ruskea omppukuvioinen emalimuki ja tykkään itsekin tuosta Metsolan Helistin kankaasta, joten tuo paita on kyllä kiva. Noissa vanhoissa peileissäkin on vain 'sitä jotain'. Sulla onkin jo kiva kokoelma niitä. Mä toivon löytäväni kirpparilta tuollaisen pyöreän vihreän peilin, kun etenkin juuri tuommoinen viheä väri iskee muhun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no mutta kiva kun jaksat käydä kommentoimassa! :D

      Mies osti tuon hiiren omasta lempparikaupastaan eli Verkkokauppa.comista. Mutta olen nähnyt noita ihan cittareissakin ja jossain muualla Logitechin uusia hiiriä ovat nämä. Niistä löytyy muitakin kivoja kuvia, esim. pöllö, joka oli mun toinen suosikki.

      Joo, mä tykkään kans tosta helistinkankaasta. Meillä onkin sitä melkein kaikissa mahdollisissa väreissä. :D

      Tuo vihreä peili on kyllä myös mun suosikki, oranssin ohella. ♥

      Poista
    2. Kiitti taas tästä(kin) tiedosta! Aaargh, tuli vaan mieleen, että vasta kävimme Verkkokauppa.comin myymälässä, mutta jäin autoon istumaan ja odottelemaan äijää, kun ajattelin, ettei siellä olisi mitään mua kiinostavaa :D Mut pitääkin joku kerta käydä kauppareissulla kiertämässä myös tuo puoli, jossa noita hiiriä myydään (mä kun en ikinä jaksa kaupassa mitään tietokoneisiin liiittyviä juttuja katsella, mutta tuota hiirtä täytyy lähteä varta vasten ihastelemaan ja ehkä ostamaan :D).

      Poista
  2. Hienoja löytöjä taas!

    Mä himoitsin ihan samaa hiirtä, mutta entinen on vielä sen verran uusi, etten saanut mitenkään perusteltua tarvetta uudelle hiirelle :D

    Peilit on mullakin vähän sellaisia, että kohta lipsahtaa keräilyn puolelle, mutta ainahan sitä peilejä tarvitsee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Peilit on kyllä koukuttavia keräilykohteita, kun nekin ovat niin kauniita olleet ennen vanhaan. Uudet ei vedä vertoja niille lainkaan!

      Poista