26. lokakuuta 2015

Hello from the outside.

Kauankos tätä emali-tattikulhoa olenkaan metsästänyt? Ainakin kolme vuotta! Nyt sen löysin! Jiihaa!
Kiitos äitille, kun maksoit tämän köyhälle lapsellesi. ♥





Fidalta löytyi tätä kauan himoitsemaani kangasta kahden tyynyliinan ja kahden lakanan verran! Eikä maksanut paljon mitään. Onneksi maltoin, enkä ostanut tätä netin kautta isolla rahalla, niin kuin meinasin joskus vuosi sitten. :D



Omenakulhoja ei voi ohittaa (tai nyt kun katselen tota, niin sehän näyttää ihan tomaatilta!). Tämäkin Fidalta.



Mieletön Fida-löytö jo edelliseltä viikolta. Pussilakana tämä on, mutta vähän ohentunut, joten mietin että käyköhän mihinkään ompeluksiin?




Adelen uutta tuotantoa onkin jo odotettu tovi. Tämä uusin biisi on joka kuuntelukerralla parempi ja parempi. Adele ♥♥♥.

11 kommenttia:

  1. Minullakin on tuo tattikulho...ihan ilmaiseksi sain, miehen tädiltä..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua onnellista! Oon tosiaan etsinyt tätä emalista tattikulhoa jo useamman vuoden. Olen pari kertaa nähnyt tämän jossain rompetorilla, mutta hinta on ollut lähempänä satasta ja niin paljoa en ole ollut valmista tästä maksamaan. Nyt löyty kohtuuhinnalla ja kun äiti suostu vielä maksamaan, niin onni oli katossa kun tämän kanssa kotiin matkustin. :D

      Poista
  2. Oi, tattikulho on ihana! Onnea löydöstä :) Ja mahtava äiti sulla, kun moisen ihanuuden sulle osti. Itsekin olen yrittänyt sitä metsästää vuosia tuloksetta.. Mutta uskon, että olet varmaan tosi onnellinen löydöstäsi, sillä itsekin onnistuin löytämään reilu viikko sitten Finelin sydänkulhon, joka oli kanssa mulla haavelistalla ollut pitkään.. Niin se vaan tekee iloiseksi, kun löytää jotain mitä on kauan himoinnut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on mahtava äiti! ♥ Mä ostin sydänkulhon joku vuosi sitten keräilymessuilta. En erityisesti ollut sitä etsinyt (kun ajattelin ettei mulla ole siihen varaa kuitenkaan), mutta nyt mä rakastan sitä ja se on ollut käytössä koko ajan siitä asti kun sen hommasin. Parasta on just se kun löytää pitkän etsinnän jälkeen jotain. :)

      Tässä muuten postaus ostoksestani: http://vaapukka.blogspot.fi/2013/02/sydansydansydan.html

      Poista
  3. Onnea tatista! Mä kanssa odottelen omaani vastaantulevaksi. :
    )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eipä noita usein vilahtele kirppareilla. Onnea siis etsintään!

      Poista
  4. Onnea onnea!täällä etsintä jatkuu... Voi kun adele tulisi suomeen esiintymään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! Voi kun kaikki etsijät löytäis omat kulhonsa.
      Adelea varmaan saadaan odotella vielä kauan Suomeen, mutta toivotaan parasta!! :)

      Poista
  5. Onnea onnea!täällä etsintä jatkuu... Voi kun adele tulisi suomeen esiintymään.

    VastaaPoista