26. huhtikuuta 2015

Retromiitti.

Eilen olin Retromiitissä Tampereella. Taas tuli tutustuttua pariin uuteen retrohörhöilijään! ♥ Meikäläinen ei kyllä koskaan pääse kotiin näistä tapaamisista ilman ostoksia, vaikka pitäisi oikeesti vähän hillitä ostamista. :D



♥ Meidän Veli sai pitkän etsinnän jälkeen Siskon! ♥
Nyt he saavat elää elämänsä onnellisina loppuun saakka.



Tämän IHANAN kalenteripyyhkeen ostin Retromiitistä. Mullahan on tällainen punainenkin, mutta tätä ruskeaa olen etsinyt, joten pakkohan se oli ostaa kotiin.



Koska Luokkakuva-tekstiili antaa odotuttaa itseään, niin sainkin hommattua tämän Luokkahuone (?) seinävaatteen. Oikeastaan tämä on melkein söpömpi kuin Luokkakuva. Olen ihan rakastunut. Vielä kun tämä saisi arvoisensa paikan!

 



Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!
♥♥♥

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten ihania löytöjä. Noi veli ja sisko on huippusymppikset <3

    VastaaPoista
  2. Toi kalenteripyyhe on kyllä ehkä kaunein minkä mäkään olen ikinä nähny. :) Mun vuotisia ei oo paljon näkynytkään liikkeellä. Vaikka toisaalta, en oo kovin aktiivisesti etsiskellytkään.
    Luokkahuonekangas on aikast jees!! :)

    VastaaPoista