1. maaliskuuta 2015

Retropenkojaiset.

Pääsin minäkin vihdoin ja viimein käymään Tampereella Suvin Retropenkojaisissa tänään. Oon tosiaan ollut kipeenä melkein kaksi viikkoa ja nyt on onneksi eilen ja tänään ollut ihan hyvä olo.
Parhaat oli varmasti menneet jo kaupaksi aiemmilla viikoilla, mutta onneksi jotain kivaa löytyi vielä mullekin!





Tästä kirjasta olen haaveillut jo jonkun aikaa, mutta olen huono tilaamaan ulkomailta mitään, joten se on jäänyt. Suvilta löytyi näitä kirjoja enemmänkin, joten pakkohan se oli omaksi ostaa. Kirja on täynnä 60- ja 70-lukujen lastenkankaita. Mitä väri-iloittelua! WAU! Alla muutama herkkukuva kirjan sivuilta. Löytyi uusia metsästettäviä kankaitakin! :D










Tämä älyttömän söpö keraaminen tyttö lähti matkaani. Ihastuin!



♥ Täkki! ♥




Söpö Tanskalainen juna-kuosinen pussilakana.



Ja piparikukka-kangasta pieni pala. Tätä on metsästetty!!

8 kommenttia:

  1. Ai sää ostit ton kirjan. Aattelin etukäteen, että tarttee sit Suvilla selailla sitä, mut unohdin kun kävin siellä. Varmasti mielenkiintoinen. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon niin kauan himoinnut tota kirjaa, etten voinut jättää ostamatta. Ja kyllä kannatti. Se on täynnä mitä ihanimpia kankaita. :)

      Poista
  2. Mä oon kans kotiuttamassa viikonloppuna tuon kirjan Suvilta kun tullaan Tampereelle :) Lasten kuosit on paras juttu!

    VastaaPoista
  3. Oi mitä ihania löytöjä :) Ja kiva blogi sulla. Vasta löysin tänne ekan kerran ja piti liittyä heti lukijaksi, jotta löydän jatkossakin ihastelemaan kirppis aarteitasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiva kun olet löytänyt blogiini ja suuri kiitos lukijaksi liittymisestä. ♥

      Poista