4. maaliskuuta 2015

Pyykkikori.

Elämäni eka Sarviksen pyykkikori purjehti minua tänään vastaan kirpparilla. Oli tosi likainen ja siksi hintakin onneksi alhainen. Pesin sen mäntysuovalla ja harjalla ja nyt kiiltää puhtauttaan! Harmi, että on taas punainen, mutta onhan toi nyt muuten makee! Ruskean ja oranssin tavallisen korinkin löysin. Ton värisiä ei kaupoista enää löydä.



Tämä pieni kattila pääsee varmaan pääsiäisruohojen kasvualustaksi.


Pitkästä aikaa löyty nuoremmalle poitsulle pari paitaa kirpparilta. Tosin tuo auto-kuosinen on huppari. Molemmat Lasten Metsolaa.

6 kommenttia:

  1. Kiva pyykkikori! Tulee ihan lapsuus mieleen kun tollaisissa leikittiin laivaa ja vaikka mitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva ja sopii mukavasti vaikka leluille. Itse en muista, että meillä olisi ollut tuollaista pyykkikoria lapsena, tosin mun muisti on melko hatara tällaisissa asioissa. :D

      Poista
  2. Hei onks pyykkikori mun suosikkipaikasta? Siellä on meinaan ainaki samanvärinen näkyny pari, ehkä kolmekin viime viikkoa. :)

    VastaaPoista
  3. Hienon pyykkikorin oot löytänyt ja ihana toi rairuohokulho ♥ Mä en muista nähneeni noita koskaan kirppiksellä. Ihanaa torstaita! Viikonloppu lähenee =)

    VastaaPoista
  4. Mulla just samanmoinen pyykkikori ,väri tumman viherijä. Löysin korini talon roskiksesta, joku oli päättäny luopua siitä vaikkei siinä mittään vikkaa ollu.

    VastaaPoista