4. helmikuuta 2015

Ensimmäinen päivän pöytäkuva.

Tänään vein tavaraa kirpparille. Se on jännä kun kotona pakkaa tavaraa kolme isoa kassia ja sitten viet ne pöytään ja katselet, että näinkö vähän tätä tavaraa tulikin mukaan. Eikun lisää tavaraa sitten vaan seuraavina päivinä mukaan. :D Mutta kyllä on vaikeaa olla kiertämättä muita pöytiä samalla kun vie omat tavarat. Pirhana sentään!



Tämä omppupurkki on jo viime viikkoinen kirppislöytö. Tässä on erityisen hauska kansi.



Piti käydä ostaan iso kasa postimerkkejä, kun postimaksut nousee maanantaina. Tiedättekö muuten mistä tietää, että ihminen on tunnollinen (ainakin amerikkalaisen keskusteluohjelman mukaan)? Tunnollisella ihmisellä on aina mukanaan postimerkkejä. Itse koen olevani todella tunnollinen ja kappas, mulla on AINA mukana postimerkkejä. Ollut monta monta vuotta! Koskaan ei tiedä koska tarvii postimerkkejä! HEH!



Tältä musta tuntuu aina joskus, mutta sitten taas välillä pitää olla posket poskia vasten ja toisen kainalossa. :D



Mulle on käynyt monta kertaa niin, että lasken kameran pöydälle ja kurkkaankin linssistä, että mitäs sieltä näkyy. Joka kerta näkymä on yhtä mielenkiintoinen. Siksipä ajattelin alkaa laittamaan blogiini pöytäkuvia. Tässä tämän päivän pöytäkuva. :D

7 kommenttia:

  1. Mullaki on aina postimerkkejä kukkarossa. Ja kotona pari varastoa lisäks. :-D
    Toi pöytäkuva on hauska idea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin! Säkin oot siis tunnollinen ihminen! :)

      Pöytäkuvista tulee kyllä mielenkiintoisia, vaikka itse sanonkin.

      Poista
  2. Mikähän mä sit oon, kun huomasin tuossa yksi päivä kuljettaneeni lompakossa arviolta pari vuotta postimerkkiarkkia, jossa ei ollut enää ainuttakaan merkkiä jäljellä :D

    Mä oon täällä kirppiksellä ihaillut pitkään tuollaista omppupurkkia, mutta sen hinta on ihan järjetön, niin ei ole tullut ostettua. Hinnasta kertoo sekin, että se on varmaan ollut siellä jo yli puoli vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi purkki oli ihan kohtuuhintainen, kun oli vielä hyvässä kunnossakin. :)

      Poista
  3. Ihana tuo keltsu 'Älä koske minuun' sytän <3 Mistähän mää löytäisin tollaisen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a! Aikakoneella 80-luvun alkuun syntymään ja sitten saat sellaisen omaan vaunuusi. ;) Se on mun ikioma, mun äitini hommaama.

      Poista
    2. Löysinkin kuvan Mammakeskuksen pmluettelosta-81 :)
      Täytyy pitää huutoja silmällä :)

      Poista