15. marraskuuta 2014

Kädentaidot 2014.

No huh! Tämän vuoden Kädentaidot -messukokemus oli aika järkytys. Ajattelin tänä vuonna, etten yritäkään mennä sinne heti kymmeneltä, ettei tarvitsisi seisoa kylmässä ulkona jonottamassa sisälle pääsyä. Lähdin siis vasta kymmenen maissa kotoa. SE OLI VIRHE! Emme päässeet edes Pirkkahallille johtavaan ramppiin kun jono oli niin pitkä. En edes tiedä kauanko jonotimme, että pääsimme rampilta oikealle tielle. Jono ei liikkunut minnekään. Kunnes hokasimme oikoreitin, jota muut eivät ilmeisesti tajunneet (tai eivät olleet paikkakuntalaisia) ja pääsimme nopeasti lähemmäs hallia, josta hyppäsin sitten pois autosta ja kävelin lopun matkan. Ensimmäistä kertaa olin messuilla yksin. Ensin olin vähän alamaissa kun en saanut ketään kaveria mukaan, mutta lopulta se olikin järkevä ratkaisu! Sai mennä ihan omaan tahtiin, eikä tarvinnut pysähdellä kojuille, jotka eivät kiinnostaneet minua yhtään. ;)
Porukkaa oli tosiaan halleissa niin paljon, että monelle kojulle ei päässyt lähellekään. Hiukka ahdistavaa näin paniikkihäiriöstä kärsivälle.
Tällä kertaa kuitenkin jaksoin kiertää aivan kaikki hallit ja tähän kaikkeen meni aikaa noin viisi tuntia. Voin kertoa, että uni tuli aika äkkiä illalla sängyssä, varsinkin kun päiväni ei päättynyt vielä tuohon messuiluun. :D
Kaikkia löytöjä ei voinut kuvata, kun osa menee pukinkonttiin!
Ja mikä parasta, sain messuilta idean joulukortteihin, joten joulukorttipaja pitää pystyttää heti kun vaan ehdin!



Teippitarhasta löytyi taas hauskoja teippejä askarteluja varten.



Niinuskan osasto oli valitettavasti hieman piilossa, jota yhdessä harmiteltiin, mutta onneksi löytyi kuitenkin!
Ostin ihanan tonttusen sekä tosi hauskat tossut! Pidinkin niitä heti koko eilisen illan kotona.



Vanhat Murun karhutumppuni ovat jo ihan kulahtaneet ja vuori ei enää kovasti lämmitä, joten satsasin uusiin tumppuihin. Tällä kertaa valkkasin lintuaiheiset. Nämä ovat kyllä parhaat tumput, jotka olen koskaan omistanut. ♥



Sitten nämä korvikset! Ehkä mielettömimmät kierrätysaiheiset korvikset, jotka koskaan olen nähnyt! Suuret pointsit Re-Dolle! Siis kattokaa nyt! Noi pääkallot on väkerretty vetokejuista! Vitja mikä työ! Näistä tuli heti mun lempparikorut!



No sitten vielä tämän aamun kirppissaalis. Oon todella hurahtanut näihin vanhoihin leluihin. Ei nää varmaan kaikki oo vanhoja, mutta kivoja silti. :) Nämä kaikki maksoivat yhteensä euron. ♥

6 kommenttia:

  1. Mun äiti oli myös kaverinsa kanssa messuilla, mitä ilmeisimmin klo 10-18. :D Kuudelta kävin sen noukkimassa mukaan kun ajeltiin sitte yhdellä kyydillä tänne kotio. Itellä jäi messut katsomatta kun pe oli työpäivä ja nyt sitten harrastuspuuhia näillä nurkilla. Ja voi lapaset!! Että kun oppis niiden tekemisen! Pitää varmaan vähän vaklata, millaset noi on sisältä. :)
    Ja hei, pidetääks joku ilta yhteinen korttipaja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korttipaja kuulostaa hyvältä idealta! Ollaan yhteyksissä!

      Poista
  2. Enpä sitte käyny messuilla. Mut ei se niin paljon harmita ku se expon näkemättä jääminen. Mulla on ollu perinteenä aina istua Pauligin osastolla kattomassa kahvimainoksia, sitä vaan jään kaipaamaan. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes nähnyt Pauligin osastoa tuolla! :)

      Poista
    2. Siellä on yleensä ollut se iso kahvila-alue, se on Pauligin. Siellä on aina ollu iso telkkari tai joku valkokangas jossa pyörii kaikki niitten kahvimainokset. Ne "tunteella ja taidolla tehdään myös kulta-mokka"-mainokset. Yritän bongata aina sen mainoksen josta sain vimman hakee hopeaseppäkouluun. :-)

      Poista
    3. Ahaa!
      Mä oon haaveillut hopeaseppäkoulusta jo yli kymmenen vuotta!

      Poista