5. marraskuuta 2014

Jännäilyä.

Tänään on vähän jännä päivä, joten piti lähteä kirpparikierrokselle, jotta saisi muuta ajateltavaa vähäksi aikaa. Ja kyllä kannattikin lähteä!



Nanson ihana takki, jotan olen vähän unelmoinut joskus.



Käsipyyhkeitä. Just näitä ihania rimpsureunaisia. ♥



Pussilakana. ♥♥♥



Varmaan jonkun ite kyhäämä paita. Tällainen retrotyylinen. Tosi söpö!



Kaksi Aarikan alustaa. Violetteja! Näitä harvemmin näkee.


Ja sitten tarralöytö! Muistan, että minulla oli lapsuudessa näitä tarroja. Olisivatko tulleet ilmaislahjana jostain? Vai ihan peräti Postista? En tiedä. Näitä löytyi iiiso kasa. Nyt vaan kirjoittelemaan ystäville ja sukulaisille, että saa liimata syräntarran kirjeeseen tai korttiin. :D

11 kommenttia:

  1. oi kun kivoja löytöjä taas :) Mä muistan kanssa nuo tarrat. Mun äiti oli postissa töissä ja sieltä niitä sai!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sieltähän niitä tarroja sitten sai! Joku hämärä muistikuva oli mielessä. :)

      Poista
  2. Hmm.. Ootkohan sä käyny täällä "mun vakipaikoissa"..? Jotenkin on tutunnäkösiä osa löydöistäs. Vaan ei kaikki. Pussilakana taitaa olla muuten sitä kangasta mitä toin sulle yks kerta palasen! Hih, nytpä sua onnisti!
    Mä oon löytänyt viikon sisällä taas kaks ihanaa täkkiä. Tosin universumin tasapainon nimissä yks oli menny pesun jälkeen pilalle. Se oli meillä kotikotona saunassa kuivumassa ja kuulemma haju on ihan kamala ja lisäks siihen on jääny semmosia mustia läiskiä. Eli eipä mennyt nappiin nyt tämä pesurupeama. Onneks löyty noi kaks uutta. Muuten vois ehkä vähän jopa harmittaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todennäköisesti juu, olen käynyt sun vakkaripaikoissa. Siinä sun työmatkan varrella. ;)

      Pussilakana on tosiaan sitä kangasta, jota sulta joskus ostin.

      Aargh! Mä en löydä täkkejä mistään! Siis olen kaksi täkkiä löytänyt kirppareilta. Ekan löysin joskus 7-8 vuotta sitten ja nyt sen toisen viime keväänä. Harvassa on kyllä täkit kirppareilla. :)

      Poista
    2. No sieltä oli sitten justiinsa hävinny vihreä-pinkki-valkonen täkki! Koskapa semmosia oli kaksin kappalein toissapäivänä kun poikkesin. Otin vaan toisen kun totesin että kuitenkin inhimillisesti pitää saada kannettua kuorma autoon. :D Vitosen maksoi. Siinä oli joku täti justiinsa laittamassa kankaita laariin ja kun siinä väijyin, se sano että on ke vapaalla ja siks pitää järjestellä se osasto "etukäteen", Eli eilen tuskin oli tullu mitään lisäyksiä sinne enää.

      Poista
    3. NOOOUUUU! Mulle saa kans ostaa jos tulee vielä vastaan, niin maksan sulle! Laitas kuvaa siitä omastas vaikka puhelimella.

      Poista
  3. Kivoja kirppislöytöjä! Ja jännää, mikä mahtaa olla jännän päivän syy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jännäily johtui siis työhaastattelusta. :)

      Poista
  4. Hei! Eksyin tänne tänään ensimmäistä kertaa - onneksi näin kävi! Ihanan raikas ja värikäs blogi sinulla, piti heti liittyä lukijaksi! :) Minäki oon tuollaisia sydäntarroja löytänyt kirppareilta. Viimeksi eilen liimasin tuollaisen "muistathan minua kirjeellä" -tarran kirjekuoreen, jossa lähetin työnantajalleni verokortin :D Hän ymmärtänee huumorin!

    Hyvää syksyn jatkoa,
    Riikka
    http://ripakintturetrohuuruissa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että löysit blogini! Kävin nopeasti vilkasemassa sun blogia ja WAAAU! Jäin heti koukkuun! Ihanaa löytää samanhenkisiä immeisiä!

      Poista
  5. Postista saa tälläkin hetkellä nuita sinisiä tarroja :). Niit on saanut napsia tiskiltä mukaan. Punaiset muistan omasta lapsuudesta :) Ihania!

    VastaaPoista