29. lokakuuta 2014

Heijastinta.

Olen yrittänyt keksiä jotain myyntituotetta joulutoreille yms. että saisin vähän rahaa. Mielessä on pyörinyt erilaiset heijastinideat, mutta nekin taitaa kaikki olla jo keksitty. Tosin heijastin on sellainen varuste mitä pimeällä aina tarvitaan. Tällaiset versiot syntyi tänään. Näistä piti tulla rintaneulalliset, mutta en löydä rintaneulapohjia mistään, vaikka tiedän, että niitä pitäisi olla mulla jemmassa jossain. Laitoin sitten naruihin roikkumaan. Olisiko kehityskelpoisia tuotteita?




6 kommenttia:

  1. Nää kortit on niin parhaat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Siksi olen yrittänyt keksiä jotain tuunausideoita niille. :)

      Poista
  2. Mä himoitsen sun pelikortteja. Tarvitsisin kans noita vanhoja kortteja askarteuun, mut en raski leikellä omaa Chymoksen pakkaani =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin nämä kirpparilta alle eurolla, mutta ei kai nuo kaupassakaan maksa paljoa? :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Emmi! ♥♥♥ Vaatii vielä viilaamista ja muuttelua, mutta luulisin, että jotain tämän tyylistä voisi kehitellä myyntiin asti. :)

      Poista