1. syyskuuta 2014

Ohi syyskuun...

Syyskuu, yksi lempikuukausistani! Voi, että oon onnellinen, että kesä alkaa oleen takanapäin.

Viikonloppu oli täynnä menoja ja kyllä oli jaksamista, kun olen edelleen puolikuntoinen.
Perjantaina lähdettiin iltapäivästä ajeleen Turkuun ja päämääränä oli risteily.
Minulle on koostunut tavaksi, että ostan aina laivareissulta uuden hajuveden. Yleensä minulla on mielessä jokin erityinen, mutta nyt ostin ihan intuitiolla tämän Jessica Simpsonin Vintage Bloom-tuoksun. Ja kyllä kannatti. Todella miellyttävä ja sellainen vintage-henkinen, vähän sitruunainen tuoksu. Tuoksut merkitsevät minulle todella paljon. Saan itseni johonkin tiettyyn mielentilaan laittamalla mieleistä hajuvettä. Mmm...





Eilen kävin messu-tapahtuman jälkeen kirpparilla. Löytyi kaunis vihreä Grapponia-kulho, joka pääsi heti karkkikulhoksi.



Nämä kirjanmerkit/sorminuket olivat hauskoja. Näitä löytyi yhteensä 8 kpl.




Löysin viimein hauskan vanhan termarin, jota olen etsinyt kukkavaasiksi.


Messuilta tarttui mukaani puiset paistinlastat. En tykkää muovisista keittiövälineistä, mutta on vaikea löytää käteen sopivia puusta tehtyjä. Siis sellaisia, jotka eivät saa aikaan vilunväreitä. Nyt löytyi!
PaaPiin bambi-magneetti oli pakko-ostos. ♥♥♥

 

Ostin Facebookin Retro-ryhmästä kesähatun. Tämähän on kiva, mutta käyttö menee ensi kesään. Enää ei tartte tällaisia. :)

4 kommenttia:

  1. Hauska maljakkotermari! Mää kans otin anoppilasta joskus termarin maljakoks, ihmettelin nyt miks en oo sitä maljakkona käyttäny. Kävin tarkastamassa sen, se onki aika hyväsä kunnosa, kai sitä tarttis sit käyttää alkuperäiseen tarkoitukseen. Niin ja kivoja noi muutki jutut noissa kuvissa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuokin termari oli ihan kohtalaisessa kunnossa, mutta käytetään termaria niin harvoin, että tuo meni ihan suosista maljakoksi. Maksoi 1,50 €. :)

      Poista
  2. Mää taas käytän termaria joka päivä. Tännäänki oon jo käyttäny, luultavasti viälä illalla teen siihen iltateen. Mulla on käytössä kaks termaria ja yks pakki, retroja siis +yks uusi. Ehkä se anopin vanha vois tosiaan päätyä kans maljakoks. Ei ollu hinnalla pilattu se sun pilkullinen söpöliinis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en käytä itse termaria koskaan. Johtuu ehkä siitä, etten juo kuumia juomia lainkaan. Glögiä olen opetellut juomaan aikuisena, mutta muuten kuumien juomien nauttiminen on vähissä. Kylmät juomat ovat mulle SE juttu. Ainoa missä meillä käytetään termaria on se, kun lähdetään esim. ralleihin ja mies ottaa kahvia sinne mukaan. Siinä on meidän termailut. :D

      Poista