10. syyskuuta 2014

Bambi ♥

Minun pitäisi oikeasti tyhjentää kaappeja ja laitella tavaroita myyntiin asuntonäyttöjä ja mahdollista muuttoa varten, mutta mites minä nyt kirppareille eksynkään koko ajan? :D
Oon jotain pientä saanut myytyä ja lahjoitettuakin, mutta täytyy varmaan ottaa nyt ihan asiaksi kunnon kaappien tyhjennysprosessi.
Ystäväni ehdotti, että laittaisin tänne blogiin aina kuvan myytäväksi menevistä tavaroista "hylly kerrallaan" ja lukijoilla olisi mahdollisuus ostaa niitä 24 tunnin ajan, jonka jälkeen ne siirtyvät kirpputorille. Vois olla ideaakin, mutta katotaan jaksanko ruveta sellaiseen hommaan. :D



Tässä kuitenkin taas kuvaa väärään suuntaan kulkevista löydöistäni. :DDD



Oon jotenkin nyt aivan totaalisesti hurahtanut noihin bambeihin. Mutta kattokaa nyt! Miten söpö. Ja söpöyttä ei myöskään puutu Primaverasta. Olen tätä vihreätä versiota etsinyt ja nyt löytyi. Ei ollut mikään halpa ja myöskin kansi puuttuu, mutta tämä olkoon minun viimeinen Primaverani, joten suon tämän itselleni.



Ihan tosi näpsä joululiina löytyi kierrätyskeskuksesta vitosella. Kuvassa kaksinkerroin.



Näitä retroisia pikkupyyhkeitä yritän aina metsästää kirppareilta. Nämä ovat söpöjä ja hyvin imeviä, koska ovat käytettyjä. Tämä myös kierrätyskeskuksesta.



Syksyinen kaunis tilpehööripurnukka.



Ihan täydellisen värinen kaulakoru.

Sitten löytyi vielä helistimiä ja pompulahuivi sekä muutama tyynyliina.
Nyt menen katselemaan mahdollisia myytäviä tavaroita. ;)

10 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä, varsinkin bambi!
    Tuohan on hyvä idea, että laittaisit myytävien kuvia tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bambi kyllä sulatti sydämeni. Kaivoin se lelulaatikon pohjalta. Ja maksoin siitä...öö...jotain 10 senttiä ehkä. En tiedä edes tarkalleen, koska kierrätyskeskuksessa hinnat annetaan tapojen mukaan päästä. :D

      Poista
  2. Mulla on samanlainen kukkapyyhe, hiukan isompi vain. :) Ja juu, komppaan siinä että myytävien kuvat vaan tänne! ;)
    Koru on ihana! Mun pitäis kyllä kans pitää joskus pidempi tauko kirppareista mut nyt taas kun on arkikuviot alkanu ja ton Kontin ohi ajaa melkein joka päivä, niin hillitse siinä sitte itses.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on paha! Siis, että työmatka kulkee kirppiksen ohi. ;D

      Poista
  3. Ohhoh! Wau. Tosi hienouksia! Toi kaulakoru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä kävi flaksi. Ja tuo kaulakoru on kyllä tosi nätti.

      Poista
  4. No miten noita voisi jättää ostamatta !! Ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän niitä voi kun silmään osuu. Jää vielä harmittamaan. :D

      Poista