2. heinäkuuta 2014

Kiärrätyskeskus.

Mun työpaikan lähellä on kierrätyskeskus. Aina kun ajelen töihin (tai kotiin), niin mahanpohjasta riipasee kun näkee sen kyltin, mutta koskaan ei ehdi käymään. Tänään oli oiva tilaisuus poiketa siellä viimeinkin, kun naperot oli mummilla hoidossa. Ei se nyt ihan niin hiano paikka ollut kuin oli kuvitellut, mutta oli mukava käydä.


Tämä hame ei tosin löytynyt sieltä vaan ihan taviskirpparilta. Niiiiin söpö, mutta eipähän mahtunut mun virtahepomasuni tuon sisään. :/


Poitsulle kivahripaita. (kyllä, kirjoitin aivan oikein: kivahri!)


Nämä taulut kaappasin kainalooni sieltä kierrätyskeskuksesta. Tosi söpöt.


Kukkakippo ja sydänkuppi, jolle on nyt sitten parikin, sekä ilmaislaarista lautanen. Nämä kaikki kierrätyskeskuksesta yhteensä 1,50 €. :)

2 kommenttia:

  1. Noi taulut on erityisesti mun miäleeni, varsinki toi isompi. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ennen jotenkin karsastanut taulujen ostamista kirppareilta (en tiedä miksi!?), mutta nyt rohkaistuin ja olen tyytyväinen.

      Poista