12. kesäkuuta 2014

Kodin kakkonen.

Vihdoin pääsin käymään uuteen kirpputoriin Kodin kakkoseen Tampereelle. Siskollani on siellä pöytä, joten lähdin hänen mukaansa pöydänsiistimisreissulle.



Siskoni bongasi tämän retromekon minulle. Tosi hauska. Helmet tulivat kaupan päälle. Hih.
Ja tuo violetti Sarviksen Majuri löytyi myös tuolta kirpparilta. Meillä ei ole tuota violettia versiota ollutkaan.




Kaunis kaitaliina.



Maatuskakorvikset oli kiva löytö. Alempi hemmo on rintaneula, joita oli yhdessä pöydässä enemmänkin, eri kuvilla vaan. Niissä luki Made in USSR- retropinssi.



Nämä Sarviksen huippukuntoiset lautaset ja kukkalasi löytyi meidän oman kylän kirpparilta.

5 kommenttia:

  1. Oonkohan ikinä nähnykkään violettia majuria? Kyl nyt täytyy päästä sinne Kodin Kakkoseen jos siältä löytyy tommosia aarteita. Mulla on kans noita pinssejä, yhtä lukuunottamatta ovat Virosta ostettuja, ne on niin kivoja. Ihana toi lasikin. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kerran nähnyt kirpparilla violetin majurin, mutta hinta oli yli 20€:n, joten silloin jäi ostamatta.

      Poista
  2. Arvaas vaan hypistelinkö mää samaa mekkoa ja helmiä omalla reissullani? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän kyllä mikset ostanut tota. Se olis ollut sulle valtavan suuri! Siinä oli kyllä muutenkin laitettu koko aivan väärin. Hintalapussa luki 48-50. No en onneksi ole ihan niin suuri. ;)

      Poista
    2. Mä oon onnekseni vihdoin tajunnu, etten mä tule kaventamaan näillä alkeellisilla taidoillani yhden yhtäkään vaatetta ja on parempi vaan jättää ostamatta ne, jotka ei valmiiks oo passelin kokosia. :D

      Poista