2. toukokuuta 2014

Vappu meni jo...

Tänä vappuna päätin, etten ostaa yhtään vappukrääsää lisää, vaan koristelu pitää tapahtua kaapeista löytyvillä tarvikkeilla. Pienen kaivamisen jälkeen löysin kuin löysinkin ihanaa keltaista serpentiiniä ja ilmapallojakin löytyi iso pussi. Ainoa mihin rahaa meni, oli nuo heliumpallot. Ne vaan on pakko ostaa joka vuosi. Ostin niitä itselleni jo ennen lapsiakin joka vappu. Oon aina kade, kun amerikkalaisissa leffoissa porukalle kannetaan esim. sairaalaan kauhee kasa heliumpalloja! :D





4 kommenttia:

  1. Määki ostan mukuloille pallot, koska en sellasta ikinä itte piänenä saanu. Porukat sano aina, ettei voi ostaa ko ne räjähtää autossa. Mut oikeesti vaan oltiin niin köyhiä, ettei ollu varaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mulla vähän sama kohtalo. Muistan, että sain ehkä kerran tai kaksi heliumpallon vappuna lapsena, koska ne oli tosiaan niin kalliita, ettei mun vanhemmilla ollut varaa ostaa sellaista. Ollaan siis kohtalotovereita. ;)

      Poista
  2. Mulla on sellainen olo, ettei meilläpäin myyty 80-luvulla heliumpalloja. Vai oliko porukat vaan ovelia ja harhauttivat mua vapputorilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Tampereella on ainakin myyty. Muistan, että meillä on jopa sellaisia valokuvia jo 70-luvulta missä myydään kaupungilla helium-palloja. Ne eivät vaan olleet tuollaista foliota, vaan ihan tavallista kumia (tuskin kestivät päivää pitempää). Tosin en ole varma, onko ne meidän kuvat otettu Tampereella vai Oulussa. :)

      Poista