4. toukokuuta 2014

Peräkontteilua Tampereella.

Jälleen kerran oli aika jalkautua Tampereen Keskustorille peräkonttikirpputorille. Pääsin paikan päälle vasta kun kirppistä oli kulunut jo kolme tuntia, ja ajattelin, etten löydä sieltä enää mitään, mutta kivasti jotain löytöjä tarttui mukaan.


Tuo tarjotin tarttui mukaan sellaisesta peräkontista, jossa muut tavarat olivat kaukana retrotavarasta. Sain sen siis melko halvalla, koska omistaja ei ilmeisesti arvostanut sitä lainkaan.



Myyjän mukaan tämä on 70-luvulta. Niin söpö tyttönen.



Tuo sydänpurkki oli kallein ostokseni. Ihastuin sen kanteen, joka ei tietenkään näy missään kuvassa. :D
Metsolan pupupaita tarttui matkaan Designtorilta, joka harmiksi oli samaan aikaan Pakkahuoneella. Tapahtumat söivät varmasti asiakkaita toisiltaan.


Tämä kyltti oli pakko ostaa meidän vessan oveen, koska se on jo vitsi, että kun meille tulee vieraita, niin järjestäin vessan etsijät menevät aina ensin meidän saunaan. Eihän tämä kyltti sitä estä, mutta saa varmaan hymyn huulille vessan löytäjälle. ;)


☼☼☼
Huomenna aloitan kesätyöt ja hieman on ailahtelevat fiilikset sen suhteen. Olen todella onnellisessa tilanteessa, että ylipäätään löysin kesätöitä, mutta lähtötilanne on epämiellyttävä. Olen itse edelleen siitepölystä todella tukossa ja aivastelen monta kertaa päivässä sekä silmäni vuotavat välillä niin, että moni varmaan luulee, että itken. Toisekseen, meidän molemmat pojat ovat kipeinä. Maanantaille ja tiistaille saatiin hoitaja, mutta toivottavasti loppuviikoksi parantuvat, ettei tarvitse sitäkin stressata kaiken päälle.

12 kommenttia:

  1. Kierreltiin siellä kans 11-13:30 välillä! Luulen bonganneeni tuon saman sydänpurkin, mutta kun pöydän muut retrot oli aika hinnakkaita, niin en ees käyny kyselemässä hintaa. Vitosen sijoitin kaikkiaan. Aarteista kuvat blogissa. :) Yks ihana turkoosisävynen retromekko oli kanssa roikkumassa yhden auton ovessa, mutta hinta oli kympin ja koko 38. Koitan pidättäytyä ostamasta itelleni isoja vaatteita koska totuus on kuitenkin se, etten mä niitä ikinä kavenna.. :D Joten sinne se jäi. Voi olla että vielä kaduttaa. Koska eihän se kymppi nyt NIIN paljon olis ollu -näin kotona ajateltuna. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kertoa salaisuuden....siellä oli myös minun tavaroitani myytävänä ja sä olit kuulemma ihastellut yhtä mun tuotettani...;) Mutta et sitten ostanut! :D

      Poista
    2. Eikä!! :O Mitähän kaikkea mä olisin ihastellu mut jättäny sinne.. Sen turkoosin mekon auton ovessa. Mitähän muuta.. Kerro! Ruskea-turkoosi pussilakana ja tyynyliina "ekalla suoralla". Kuka on ollu myyjänä? Mä oon niin silmä kovana tuijottanu tavaroita etten oo huomannu että mua on tarkkailtu. :D Vai luitko blogista?

      Poista
    3. Mun seinäkelloani ihastelit äitini peräkontista. ;)

      Poista
  2. Hei määkin olin siellä! Ja katselin samaista sydänpurkkia, mutta Annakristiinan tavoin en edes viitsinyt kysyä hintaa kun oli muuten sen verran kallis pöytä. Kirsikkakulhon bongasin myös. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännää, miten ollaan samoja tavaroita bongailtu. :D

      Poista
  3. Kivoja löytöjä!
    Ja kiva on koko blogi, jään lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiva juttu, uudet lukijat ovat aina tervetulleita!

      Poista
  4. Hei Outi! Hieno blogi sulla, ihania värejä! Meinasin ostaa tuon tarjottimen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Jenni. Kävin katselemassa sun blogia ja tajusinkin kuka sä oot! :)

      Poista
  5. Mää olin Tampereella lauantaina, ei sit tullu lähdettyä enää sunnuntaina. Vaikka ehkä olis pitänyt, kaikki on tehneet niin kivoja löytöjä. Siis blogeista päättelen. Tosiaan osuva ovikyltti teille. Ja muuteni hiano. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkaan ei oikeastaan pitänyt lähteä sinne ollenkaan, mutta kävinpä sitten kuitenkin pyörähtämässä. Eikä mitään pitänyt ostaa, mutta ostin sitten kuitenkin :DDD

      Poista