15. toukokuuta 2014

AAAAATsiuuuh!

Pientä hiljaiseloa blogissa. Olen ollut nyt yli kaksi viikkoa täysin tukossa siitepölyn takia. Kun pääsen töistä kotiin, niin makaan puolikuolleena kotona neljän seinän sisällä. Vaihdettiin lääkärin toimesta lääkitystäkin vähäksi aikaa tujumpiin aineisiin, mutta katsotaan auttaako yhtään mitään. Kirppareille ei ole edes tehnyt mieli, kun olo on niin tukala. Jospa viikonloppuna jo jaksaisi raahautua johonkin shoppailemaan.
Sinisen siiven Anna kävi eilen kyläilemässä ja oli kyllä mukavaa turista niitä näitä.


4 kommenttia:

  1. No voi kökkö! Toivottavasti olo helpottuu pian. Tukkosena neljän seinän sisällä oleminen ei kuullosta kivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä toivon minäkin. Eipä ole kiva olla töissäkään, kun pitäisi opetella uusia töitä ja saa niistää viiden minuutin välein. Onneksi opettajanikin on yhtä tukossa. Niistetään vuorotellen! :D

      Poista
  2. Kiitos emännälle! Oli niin lystiä taas jutella! Mun on vielä se bingo kokonaan kattomatta, mutta ehkä mä voisin huomisen saikkupäivän ratoksi viritellä vähän verkkoja vesille! ;)
    Ja kun mä tulin eilen illalla kotiin, mä mietin että ei mun koti oo kyllä yhtään niin retro ku teijän! Tää oli semmonen kohteliaisuus että ai että kuin komiaa -vielä vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä!
      Peluuri oli sitten se mihin voi soitella jos menee överiksi pelaaminen. :D

      Sulla on omanlainen retrokoti. Ja voin kyllä sanoa, että sun koti on kyllä ihana! Toivottavasti saan tulla taas pian kyläilemään sun luona. :)))

      Poista