24. huhtikuuta 2014

Uusi eteinen.

Olen jonkin verran impulsiivinen tyyppi joissain asioissa. Pääsiäislomalla katselin meidän hirveää eteistä ja sitä hirvitys naulakkoa, jota olen inhonnut koko tämän kuusi vuotta, joka ollaan asuttu tässä asunnossa. Käskin miehen repiä sen seinästä välittömästi ja tietenkin ilman mitään ennakkoajatusta siitä, mitä tilalle laitetaan. Kaksi päivää meidän takit lojui olkkarin lattialla ja mä surffailin netissä ja mietin, mitä keksisin eteiseen, joka on todella haastava, koska on niin ahdas. Halusin jotain väriä eteiseen, joten mietiskelin jo maalaamista tai tapettia. Rahanpuutteen vuoksi, päädyttiin kuitenkin vain johonkin halpisratkaisuun. Kuin tilauksesta, äitini soitti ja kysyi tarvittaisko meille johonkin tuollaista Lundia-tyyppistä kaappisysteemiä. Nopea mittaaminen ja sehän kävi tohon kuin se olisi tehty siihen. Saatiin siis ilmaiseksi todella hyvä eteissysteemi. Kaapin päädystä puuttui vaneri, joten ompelin siihen pupuverhon. Kaapin päälle saa kivasti tavaroita ja ovien taakse vielä pyöräilykypärät ja muut, jotka on vaikea säilyttää nätisti missään. Vaikka eteisestä jäi kovin valkea, niin tämä kelpaa mulle taas vähäksi aikaa.




Neljän ihmisen kenkiä ei vaan saa mitenkään nätisti mihinkään. Ne vie järkyttävän tilan ja ovat joka päivä yhtä sotkussa, vaikka ne siivoisi monta kertaa päivässä. Olkoot!


Vuoden tauon jälkeen, ajattelin taas istuttaa auringonkukkia meidän pihaan. Viime keväänä olin niin shokissa irtisanomiseni jälkeen monta viikkoa, etten kyennyt tekemään mitään järkevää meidän pikkuiselle pihalle. Nyt täytyy taas vähän panostaa siihenkin. :D

4 kommenttia:

  1. Mukava uusi layout :). Tällä pitäis kans viikonloppuna rymsteerata eteisen kanssa. Hankala tila kieltämättä! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ei ihan sellainen leiska kuin piti, mutta kelvatkoon.
      Eteinen taitaa olla monella se vaikein sisustuskohde.

      Poista
  2. Hei mullakin on eteisprojekti suunnitteilla :) Mä kanssa tuskailen kenkien ja kypärien kanssa... Kivan näköistä tuli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä eteisprojektiin. Mä haluan tehdä sitten meidän seuraavaan asuntoon mun unelma-eteisen. :)

      Poista