20. huhtikuuta 2014

Päästäinen.




 

Pääsiäinen on ollut mukava, jo tähänkin asti. Reissun jälkeen päivät ovat olleet sellaista viilettämistä, että nyt on mukavaa vaan rentoutua ja viettää aikaa perheen kanssa.

Minusta on hauskaa, että on tullut tavaksi näyttää Harry Pottereita telkkarista pääsiäisenä. Pojatkin ovat olleet kovin kiinnostuneita niistä, vaikka ovathan ne välillä liian pelottavia tuon ikäisille. Ollaan aina vaihdettu kanavaa kun tulee jännittävä kohta. Ja silmät ovat ummistuneet unten maille jo ennen kuin lopputekstit ovat pärähtäneet ruutuun.

Ensi viikolla (tai sitä seuraavana) ajattelin lähteä joku päivä kirpparireissulle johonkin toiseen kaupunkiin. Ehdotuksia otetaan vastaan! Mistä löytyy parhaat retrokirpparit Tampereelta alle sadan kilometrin säteellä. Hämeenlinna kutkuttais kovasti, mutta en osaa ajaa siellä yksisuuntaisen valtakunnassa. ;D

6 kommenttia:

  1. Tervetuloa Hämeenlinnaan. Mä olen tehnyt lähiaikoina liian hyviä löytöjä, että oon jopa toivonut, että joku muu kävis ostamassa niitä ennen kuin mä ehdin, kun rahat loppuu tätä menoa. Ja melkein kaikki kirput on kuitenkin pois keskustasta, niin välttää yksisuuntaisetkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen siellä muutamalla kirpparilla käynytkin jokunen vuosi sitten ja tein silloin hyviä löytöjä. Siellä asustelee kyllä yksi tuttavani (ja muutama sukulainenkin), mutta eipä kukaan taida päästä arkipäivänä minua kierrätteleen kirppareille. :D

      Poista
  2. Jämsä oli ihan kiva, viime kesänä tuli siäläkin päin käytyä. Loimaa nyt tiätysti on kans semmonen mistä oon tehny löytöjä. Mitä piänempi kaupunki, sitä paremmat retrolöyröt, niin mää aattelen. :-)

    Miks mää en oo tajunnu kaivaa mun munakuppejani esille pääsiäiseks. Ei mulla noin nättejä oo ko sulla, mut tulisivatpahan käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sä löysit tuon ihanan lampun Jämsästä! Sitä täytyy harkita vakavasti.

      Loimaa on mulle ihan outo paikka. En muista oonko koskaan sen kummemmin käynytkään siellä.

      Poista