25. maaliskuuta 2014

Oh what you do to me.

Oon ollut tässä nyt viitisen päivää kipeenä. Tänään tosin jo uskaltauduin takaisin töihin. Kotiin päästessäni minulle kuitenkin iski hirveä migreeni. Huoh.
Tässä erinäisiä kirpparilöytöjä viime viikoilta.



Löyty pieni pussukka täynnä hauskoja pieniä trikoopaloja. Mitäs näistä vois tehdä?



Ja taas näitä. En vaan voi jättää kirpparille jos löytyy. Nyt tosin täytyy kyllä jo myydä eteenpäinkin, kun kaikki paikat on kohta täynnä muovieläimiä ja niiden vaunuja! :D




Olen viime aikoina löytänyt pari kivaa vaatetta kirpparilta. Tämä ruskea hupullinen (rakastan huppuja!!)  villatakki oli justiinsa sopivan kokoinen ja muutenkin hauskan näköinen. Tänään löysin myös tosi siistin vihreän perusneuletakin hintaan 1,5€ ja pari päivää sitten löysin myös itselleni uuden kevättakin vitosella!



Pupu Tupuna pikkuset taskukirjat. Näitä molempia on tuplat, että jos jotakuta kiinnostaa! ;)

8 kommenttia:

  1. Sää näemmä bongaat noita junanvaunuja, mun kaveri näkee kaikki pomonat (mut ei raskii ostaa). Mää sit taas kävelen ohi molemmista, eivät vaan tartu mun silmään. Sunnuntaina Raumalla katteltiin samat kirppispöydät, enkä olis huamannu mittään jos kaveri ei olis huamautellu, että tuala on pomona ja tuala ja tuala. Oliskohan Sarvikset sitten niitä jotka mää huomaan, niitä tuntuu olevan joka paikassa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä bongailen edelleen lastenleluja, vaikka aina vaan vähemmän ne kelpaa mukuloille. :D Pomonat ovat kyllä niin harvassa, että olisinko 2-3 kertaa nähnyt niitä ikinä missään! Voi kunpa löytäiskin niitä jostain ja halavalla tiätty!

      Poista
    2. Raumalla näytti olevan hyvät pomona-apajat. Tosin hinta oli aina yli 30€...

      Poista
    3. Juu, kyllä ne taitaa olla aika hinnoissa joka puolella. Alle 20€:n kun löytäis jostain niin raaskis ostaakin! :D
      Ja täytyy varmaan kehitellä joku kirppisreissu ulkopaikkakunnalle huhtikuulle...

      Poista
  2. Oh! Nestoria ja norppaa! No tilkkutäkkiä tietennii, tai sit tyynynpäällisiä. Mulla on kans kauheet määrät tilkkuja mitkä pitäis ommella jonkun toisen kankaan kaveriksi, niin sais aarteet esille :)

    Mulla tarttuu kans aina nuo vaunut, rullaelukat, atomit ja hymyhelistimet matkaan, kun löytyy. Nuo vaunuthan liikkuu ihan hyvissä hinnoissa, kun en oo raaskinut yhtäkään ostaa Lumppulasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on niin pikkasia paloja, ettei taida tilkkutäkkiä syntyä.

      Täytyypä katsoa, jos laittais vaunut lumppulaan myyntiin joku päivä!

      Poista
  3. Voi Tupunat! :) Mä en osaa oikein innostua tosta päiväkerhosta, kun sitä ei oo mulle luettu ikinä. Tiedä onko sitä ees ollu olemassa vielä sillon vai onko se jotain uustuotantoa. Leikkimökki varastossa jo onkin! Olis ihanaa jos työpaikan pihassa olis sellanen! Aijai! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi Tupunat on kyllä hauskoja, kun ovat pikkuisia.

      Poista