16. maaliskuuta 2014

Kauneus on katsojan simmuissa.

Sisko bongasi ihanan laukun Pelastusarmeijan kirpparilta. Sisko oli reilu ja luovuttikin sen minulle. Mä tykkään tästä ihan hirmuisesti, mies taas ei...Se ei voi tajuta, miten tämä voi olla mun mielestä ihana laukku!





Isommalle naperolla löyty hauska Småfolkin lehmäpaita naapurikaupungin kirpparilta.



Tätä kirjaa oon tainnut ennenkin pyöritellä kirpparilla. Nyt ostin sen sen takia, että mielessä siintää tilkkutyön tekeminen. Tästä kirjasta löyty jonkinmoinen ohje. Katotaan saanko koskaan aikaiseksi edes aloittaa. :D



4 kommenttia:

  1. Ihanku mä olisin nähny eilen täsmälleen tuon kirjan ja ehkä paidankin. Paidasta en ole kyllä varma, småfolk oli merkki ja hinta lähemmäs kaksnumeroinen. Käytiin äidin kanssa kolmen paikan kierros tämän kaupungin "laitamilla". :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paita oli tosi halpa. Ne nimittäin maksaa uutena noin 25€. ;)

      Poista
  2. Noi kirjan kuvat näyttää niin tutuilta, että mullaki varmaan on toi kirja. Tartteeki kattoo mitä siinä sanotaan tilkuista, sain just peiton osat leikattua.
    Hassu miäs sulla, hyvältä toi kassi näyttää. :-)

    VastaaPoista