1. helmikuuta 2014

Karviainen.

Kirppariviikkoni meni ihan mukavasti. Voittoa tuli n. 130 €. Siitä innostuneena lähdin myös mukaan tavara päivässä kampanjaan. Sivupalkista näkyy, montako tavaraa olen myynyt tai lahjoittanut eteenpäin tänä vuonna.

Alla tämän viikon satoa viideltä eri kirpparilta 200 kilometrin säteellä meiltä.



Aarikan reikätyttönen löytyi naapurikunnan kirpparilta.

 

Yksi verho, joka menee ompeluksiin. Tämä Kontista.

 

Sinapinvärinen pitsiliina oman paikkakunnan kirpparilta.

 

RUSKEA talouspyyheteline, vieläpä alkuperäispaketissa. Missä tämä oli silloin kun etsittiin kodinhoitohuoneeseen tällaista, jotain muuta väriä kuin valkoista tai hopeaa? :D


Fiskaminin kuusi vihreää lautasta. Nämä löytyivät Helsingin suunnalta iiiisolta kirpparilta.



Elämäni ensimmäiset Lena & AL Eklundin tuotteet. Ihanat lasinaluset myöskin tuolta sieltä isolta kirpparilta pääkaupunkiseudulta. ♥♥♥ (vielä kun löytyisi joskus se ihana sydänpurkki!)

J

Sitten tämä. Oli pakko ostaa, vaikka makso miljoonan. Ei oo vaan koskaan tullut ennen vastaan kirpparilla tätä karviais-Pomonaa. Mä niin tykkään karviaisista muutenkin. Ne on herkkua! ♥ Tämä löytyi kans tästä omalta paikkakunnalta.

~~~
Muutaman tunnin päästä kurvailen kyläilemään Sinisen siiven satuja Annalle. Voi kuinka kivaa! Näin nämä blogit ja samat harrastukset yhdistävät ihmisiä! ♥♥♥

8 kommenttia:

  1. Voi että oon kateellinen noista lasinalusita, oon niitä jossain netin syövereissä katsellut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan pakahtunut niiden ihanuudesta. ;D

      Poista
  2. Määki tykkään karviaisista. Ja noista lasinalusista. Pitäkää hauskaa Annan kans. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on pakastin täynnä karviaisia kun tykkään niistä niin. Tosin nyt alkaa jo varastot hupeneen, mutta kesällä täytyy taas ladata pakastin täyteen. :)
      Pidettiin hauskaa Annan kanssa. :D

      Poista
  3. Voi olipa mukava kun kävit! :) Ehdottomasti tuut toistekin joskus -jäi vielä monta juttua juttelematta! Aika kului ihan intsin nopeesti vaikka mitäs tässä meni, 3,5h? :D Ja mä voisin ottaa hiihtolomalle jonkun vapaapäivän niin mitäs jos tehtäis semmonen lähiseudun kirppiskruisailu? Mä voin vaiks ajaa ja sä voit olla kartturina ja sitten haalitaan auto täyteen retroa! Deal? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy ehrottomasti poiketa toistekin. Juttua kun näyttää riittävän! :)
      Kirppiskruisailu kuulostaa hyvältä! Laitetaan korvan taakse!!

      Poista
  4. Ihanat nuo lasinaluset!!! Ja tuo Pomona on kyllä nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lasinaluset on ♥♥♥!
      Pomona on ♥♥♥!

      Poista