3. tammikuuta 2014

Vuoden ekat kirpparit.

Piti tänään lähteä jo aamusta aikaisin vuoden ensimmäiselle kirpparikierrokselle esikoisen kanssa, mutta aamu venähti vähän kun tuli yöllä valvottua meidän pienemmän naperon takia. Isompi oli joulun kipeenä ja nuorempi sairastui vuodenvaihteessa ja lääkärissä saatiin diagnoosiksi akuutti kurkunpääntulehdus.
Päästiin kuitenkin reissun päälle ennen puoltapäivää ja jotain kivaa onneksi löytyikin!


 

Lastenhuoneeseen verhot, joita olen kaivannutkin. Näitä oli kyllä jatkettu sellaisella hailakankeltaisella kankaalla, joka ei välttämättä sovi mun silmään, mutta katsotaan keksinkö siihen jotain muuta ratkaisua.

 

Perusneuletakki itselle, ihana sinapinväri. ♥


Ja tämän kankaan löysin netistä jo ennen joulua, mutta en ole muistanut kuvata sitä. Nyt on mietinnässä, mitä tästä tekisi lastenhuoneeseen....tyynyjä, seinätaulu....? :) Haluisin löytää tästä kankaasta vielä sellaisen ohuen peitteen, kun tiedän että sellaisia on tehty. Katsotaan tuleeko vastaan.

8 kommenttia:

  1. hienoja kankaita ja tuo neule on kivan värinen..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tykkään noista about 70-luvun kankaista. :) Neule on kiva perusvaate, mitä aina tarvii kaappiin.

      Poista
  2. Mulla on tota kilpikonnakangasta ruskeen sävyisenä. Oon sitä muuallaki nähny, mut toi väritys on uus tuttavuus. Hianonpi ko ruskee. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietinkin, että tässä on jotain tuttua, mutta mäkin oon nähnyt tätä varmaan erivärisenä jossain. :)

      Poista
  3. Oih! Tuo viimeinen kangas on tuttu lapsuudestani. Taisi olla isoveljen vehot. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aivan ihana kangas! Tuokin omani on ommeltu verhoksi, mutta on aika pieni kuitenkin.

      Poista