24. tammikuuta 2014

Tattia taas.

Kävin viimein varaamassa kirppispöydän, että pääsisi eroon ylimääräisistä romuista.
Samalla tietenkin piti kiertää kirppis nopeasti löytöjen varalta.

 

Tämä Valinten tatti-klipsi-valaisin oli hauska. Meinasin ensin että myyn tämän eteenpäin, mutta raaskisko sittenkään? Tästähän saisi hauska lukulampun sängyn viereen.

 

Sarviksen keltainen tosi hyväkuntoinen pieni kulho. En olisi muuten ostanut, mutta tuo keltainen väri. En voi vastustaa sitä. ;)


Kaksi Arabian lautasta. En löydä näille mitään nimeä netin syövereistä. Joku fiksumpi saa kertoa jos tietää. :)

5 kommenttia:

  1. Minä voitin blogiarvonnassa tuollaisen vanhan Tattivalaisimen...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau! Onko minkä värinen? Toi mun on hauska kun siinä on johtokin samaa väriä kuin itse lamppu! :)

      Poista
  2. Mäkin haluan tattivalaisimen! En ole vaan raaskinut ostaa, jos olen sellaiseen törmännyt. Nätit nuo lautaset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen muutaman kerran pyöritellyt tattivalaisimia kirppareilla, mutta ovat olleet niin kalliita, etten ole raaskinut. Tämä tatti oli sopiva minun kukkarolle, joten onneksi ostin.

      Poista
  3. Mäkin pyörittelin hyppysissäni tismalleen samanlaista tattia kirpparilla Turussa joku aika sitten, eikä olisi ollut edes kallis. Mutta koska mulla on jo yksi nipsusieni ja sininen ei oikein ole lemppariväri, niin jätin jollekin toiselle onnekkaalle. Ettei vaan olis sama yksilö..?

    VastaaPoista