28. lokakuuta 2013

Voittajat arvottu!

Ensinnäkin anteeksi kovasti synttäriarvonnan voittajien myöhäinen julkistaminen. Vietin eilisen päivän lähellä ämpäriä, joten ei hirveesti huvittanut koneella istuminen. Vieläkin vähän heikottaa, mutta arvonta on suoritettu ja onnina toimi meidän esikoinen. Kiittäkää tai syyttäkää häntä. ;) Arvonnan voittajat ovat:




1.Palkinnon eli EILEN DESIGNIN 25€:n lahjakortin voitti

intiaanityttö kommentilla:
"Heip! Blogisi on suloista ja mukavaa luettavaa monistakin syistä. :) Kiitos kun jaksat sitä kirjoittaa. Ja olisin mielelläni mukana tuon ykköspalkinnon arvonnassa minäkin. :)"




 2.Palkinnon eli NIINUSKAN lahjoittaman pääsylipun Tampereen Kädentaidot-messuille voitti
Tanja T kommentilla:
".Ihanan värikäs blogi! Olen seuraillut kuviasi Instagramissa, mutta blogin löysin vasta tänään, sain mukavaa aamulukemista kun luin vanhat päivityksesi. Näyttäisi siltä, että pääsylipun arvontaan kannattaisi osallistua :-) Ihanaa torstaita, lunta tulee ainakin meillä..."

ONNEA VOITTAJILLE!

Laittakaas sähköpostia minulle osoitteeseen:

5 kommenttia:

  1. Määki onnittelen voittajia! :-)

    VastaaPoista
  2. jee, ja mä kun en "ikinä" voita mitään :-) Kiitos!

    VastaaPoista
  3. Niin lähellä, mutta niin kaukana! :) Sanottakoon muuten että on ihan mahtavan ihana käsiala sulla!!
    Laitoin 11-haasteen sulle blogiini mut lienet säkin sen tehnyt niin ei ressiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai mulla ihana käsiala!? Heh, kiitos. Minulla on joskus ihan kauniskin käsiala, mutta ei ehkä tässä postauksessa, missä kirjoitin käsi täristen huonovointisena nuo lappuset. Olen huomannut että omaan sellaisen erikoisen kyvyn, että osaan matkia toisten käsialoja. Eli voin vaihdella käsialaani mielen mukaan, vaikka joka päivä! :)

      Poista