5. lokakuuta 2013

Ihana lokakuu!

Kirppissaldoa näin lokakuun alkuun. Syyskuu lähti jotenkin huonosti käyntiin itselläni, mutta nyt lokakuun alku on ollut paljon leppoisampaa. Alkaa olen ajatuksetkin jotenkin selvillä paremmin tulevaisuuden suhteen.


 

Lisää Decembre-henkareita ja nyt niitä mustiakin!


Taas yksi joululiina lisää. Alkaa varmaan riitteleen. Muutama pieni värivirhe tuossa kankaassa, mutta ei mitään minua häiritsevää.
 
 

Pari isoa kangaspalaa ompeluksiin. Taitavat olla entiset verhot, joista edellinen omistaja on myös pilkkonut osia johonkin käsityöhön.

 

Kauan etsimäni sokerisirotin. Olen etsinyt keltaista samanlaista, mutta oranssikin on kivan pirteä. Ja sitten Toikan tummansininen Flora-lasi. Ostin sen vain siksi, että siinä on tosi nätit nuo kuviot.

 

Viimeinkin löysin tämän pupu-vaunuhelistimen kohtuuhintaan. Näitä on näkynyt kirppareilla jopa 25 €:n hintaan. Huh.

 

Ja taas pari Playmobilia. Toiselta puuttuu lakki.

6 kommenttia:

  1. Voi, minulla on noita Toikan laseja viisi ja sitten kannu....yksi lasi on mennyt rikki enkä ole mistään uutta/siis vahaa löytänyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voih! Onko samaa väriä kuin omani, eli tummansininen?

      Poista
  2. Hirveitä summia pyydetään noista vaunuleluista, maksaako joku sallaisia summia oikeasti??!! Mulla on pupuja parissakin eri väriyhdistelmässä, hinta ollut aina 0,5 - 2euroa kun olen kierrätyksestä ne ostanut.

    Decembrehenkarit on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, joo. Muutaman kerran olen pyöritellyt silmiäni noiden hintojen takia. Itse en moisia summia helistimistä aio koskaan maksaa, mutta ehkä joku superhelistinhullu voisikin, en tiedä. :D

      Poista
  3. No kyllä on taas kivoja löytöjä!

    VastaaPoista