22. syyskuuta 2013

Tsiuuh.

Kolme viikkoa työkokeilua takana ja nyt oon sit kipeenä. Vähän on kyllä olo helpottanut iltaa kohti, joten ehkä mä kokeilen mennä huomenna töihin kuitenkin. En millään haluaisi olla pois, kun työkokeilu on muutenkin niin lyhyt ja sit pitää vielä alkaa säätämään sairauspäivistä liiton kanssa jne.

Kirpparilla ehdin silti käymään vielä kun olo oli kohtalainen.

 

Pari täydellisen väristä Decembren henkaria. Yksi iso ja yksi pieni.

 

Täydellinen joulupöytäliina.

 

Juuri kun mietin viikolla, että olisipa ihanaa löytää jostain violetit retroverhot, niin hups, ne tupsahtivat eteeni kirpparilla! Tosi suloiset.

 

Tää oli vaan pakko ottaa mukaan. Matkaversio Tammen kultaisista kirjoista. Hihii.

 

Sarviksen purnukka. Näitä en kyllä enää osta, PAITSI jos löytyy jostain vihreällä kannella olevia. Muuten näitä on jo tarpeeksi. ;)

 

Aarikan KELTAINEN lasinalunen. Jippii! Nyt löytyy melkein kaikkia värejä näitäkin.  ♥
~~~
Ja nyt äkkiä takas sohvanpohjalle syömään marjoja ja vetään särkylääkettä naamaan.

4 kommenttia:

  1. Noita henkareita munki tekis miäli. Mulla oli pari majuria, mut myin ne pois ko ne vei niin kauheen tilan tangolla. Noi lituskat on paljo kätevämpiä. Paraneppa pian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin on Majureita ja tykkään niistä. Mies ei niinkään.
      Sairauslomalla nyt olen. Torstaina pitäisi pystyä takaisin töihin.

      Poista
  2. Meilläkin jo aika kiva kokoelma noita henkareita. Onkohan lastenkokoa muitakin värejä kuin keltaista? Meilläkin ne on keltaisia, aikuisten kokoa onkin sitten punaista, vihreää, valkoista ja olen nähnyt kuvissa mustiakin mutta niitä ei meillä vielä ole :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä löytyykö muitakin kuin keltaisia pikkuisena.
      Itse olen nähnyt mustia kirpparilla, mutta en ole ostanut meille.

      Poista