29. syyskuuta 2013

Syyskuun viimeiset löydöt.

Olen edelleen vähän kipeä. Kurkku on kuin siellä asuisi kaktus ja olo on väsynyt. Olin kuitenkin viime viikolla jo torstain ja perjantain töissä. Minulla on jostain syystä ollut kovin vaikeaa päästää työfiiliksistä irti viikonloppuisin. Ehkä se johtuu siitä, että työ on psyykkisesti melko vaativaa ja sitten tietysti mietin koko ajan työn loppumisajankohtaa, koska silloin pitäisi taas tietää että mitäs sitten. Kunpa osaisi joskus elää tässä hetkessä ja olla miettimättä liikaa tulevaa. Se on minun ongelmani.

Kirppareilla kiertely on kyllä ihanaa rentoutumista minulle edelleen, vaikka en ehdikään enää niin paljoa etsimään aarteita. Tänään jalkauduin muutamalle kirpparille ja mm. tällaisia juttuja löytyi:


Kylpytakki, Marimekon sellainen. Olen myynyt omat kaksi kylpytakkia kirpparilla pois, kun ne eivät olleet mieluisia ja olen etsinyt jo muutaman vuoden sopivaa kylpytakkia kirppareilta. Marimekon takkia olen himoinnut, mutta uutena se on niin kallis, että olen vain ahkerasti etsinyt sellaista kirppareilta. Tänään onnisti! Juuri sopivan kokoinen ja ihan kivan värinenkin kylpytakki 10€:lla. Jes.

 

Ihanaa kangasta isohko palanen. Onkohan mulla tätä samaa jossain...en ole varma, näyttää vaan niin tutulta.

 

Vanhaa hyllypaperia täyden rullan verran. Tämä jää odottelemaan inspiraatiota. (oli muuten vaikea kuvata sitä, että saisi käsityksen kuinka söpöä se onkaan!)

 

Supersöpö pieni sydänkuppi.

 

Uusi hauska Playmobil-hahmo.

7 kommenttia:

  1. Mäkin tykkään sydämistä. :) Mun sivuilta löytää sydän-hakusanalla vaikka mitä sydänjuttuja!

    VastaaPoista
  2. Kun asuttiin vielä Porissa, meillä oli olkkarissa verhot just tuosta kankaasta. :) Kävittekös te siellä meidän Porin kodissa? Verhoot on muuten meillä pois jo käytöstä, säilytyksessä pohjanmaan mummulassa. Saat ne, jos haluat.

    - Hanne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tiekkö en ensin tajunnut, että kuka sää oot...Mutta joo, siis haluan ehdottomasti verhot ja ei tosiaan käyty teillä koskaan Porissa! :DDD

      Poista
  3. Kangas on Vallilan kangasta, suunnitellut Howard Smith v. 1968 :)

    VastaaPoista