9. syyskuuta 2013

Peräkonttikirppis.

Olin sunnuntaina ensimmäistä ja varmaankin myös viimeistä kertaa Moron peräkonttikirpparilla. Väkeä oli mun makuun aivan liikaa. Lehdessä luki että 15 000 kävijää olisi siellä pyörähtänyt. Huh. Aurinko vielä porotti torille niin kuumasti, että pari kertaa tuntui että happi loppuu. Löytösaaliinikin oli melko laiha, mutta reissusta jäi silti hyvä mieli, koska äitini myi siellä minunkin tavaroitani 100 euron edestä. Jei.

 

Ihanaa Mummolan marjat -kangasta ostin eräältä rouvalta, joka oli myymässä tuttavansa kankaita.


 

Ja sitten löytyi näitä ylisöpöjä virkattuja henkareita 0,50€/kpl. Mitään muuta en sitten löytänytkään. Ja arvatkaa harmittiko kun näin yhden naisen kantavan siellä sellaista I-H-A-N-A-A lastenhuoneen retrolamppua kädessään?! Yhyy!

8 kommenttia:

  1. Määki oon ihan hulluna noihin virkatuihin henkareihin. Muuten, mulla on sulle haaste! Hirveen pitkä, älä oo niin hullu ko mää ja ota sitä vastaan. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kovin paljon nähnyt noita virkattuja henkareita myytävänä missään.
      Kiva on haaste. En taida jaksaa kuitenkaan siihen nyt tarttua. :)

      Poista
  2. Ihana tuo kangas ja nuo henkarit on kyllä söpöjä!

    VastaaPoista
  3. Mä harmittelin kun en ollu kaupungissa päivällä lainkaan, en siis ehtiny kirpparitouhuun mukaan. :/ Vaikka siis kyllä tätä rompetta tuntuu olevan nurkissa ihan riittävästi muutenkin. Tänään just piti hakea yks paita, hame ja mekko. Että näin se käy kätevästi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mutta kyllähän noita kirppuja nyt tulee ja menee. :D

      Poista