7. syyskuuta 2013

Ehdinpäs.

Ajattelin etten ehdi tänään kirppareille, kun mies on menossa koko päivän ja jäin lasten kanssa kotiin. Poitsujen isovanhemmat veivätkin heidät junaretkelle, joten sain muutaman tunnin vapaata. Tässä lähikirppujen saldo tällä kertaa.


 

IHASTUTTAVA kukkatarjotin. Oli vähän naarmuilla, mutta makso niin vähän että nappasin mukaan.

 

Hauska pieni Marimekon kassi ja Nanson vähän inkkarihenkinen suloinen kassi.

 

Pieni palanen söpöstä kangasta, johon oli ommeltu kiinni pitsikin. Tämä menee ompeluksiin.

 

Fidasta löyty Marimekon syksyyn sopiva tunika. Näyttää kuvassa kauheen isolta, mutta ei se oo. :D

8 kommenttia:

  1. Hienoja löytöjä...tuo tunikka on kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunika on kyllä nätti, vaikkakaan ei "minun" väriäni. Kyllä se silti minulle yllättävän hyvin sopii. :)

      Poista
  2. Voi ihanaa kangasta! Ja tunikakin on kiva! :) Mä ehdin tänään vain vartiksi kirpparille ennen valomerkkiä. Yhdessä rekissä oli useampia retromekkoja hintaan 4e/kpl! Mutta himskatti kun olivat liian isoa kokoa ja mä oon ymmärtäny ettei mun ompelijantaidot riitä kaventamiseen.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Retromekkoja! Mä taas löydän niitä aina enemmän sun kokoa olevia! :D

      Poista
  3. Ihana toi tarjotin! Mulla on yöpaita tosta nanson "inkkari"kankaasta. En tiiä kehtaanko sanoo, mut kai nyt kehtaan: Mää näen siinä kankaassa v*tun kuvia. Mut ehkä siks just tykkäänki siittä kuosista, se on hauska. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin! Mulla on sitten pimperokassi. Eeiiih! Nyt mäkään en nää tossa enää sulkia, vaan niitä pimperoita. TÄNKS! ;)

      Poista
  4. Toi kangas pitseineen on kyllä ylisöpö.
    Nauratti tuo Maijan kommentti "inkkari"-kuosista. Mulla oli joskus lautaset, joiden kuviointi toi mieleen samaisen asian, mutta jätin ne erossa exälle. :D

    VastaaPoista