21. elokuuta 2013

Super Sarvis!

Nämä huippukirppislöydöt ovat jo viime viikolta, mutta esittelen ne vasta nyt.

 

Ihana 70-lukulainen kankaanpala. Tämä pala on aika pieni (kuvassa taiteltuna) ja siinä oli reikiäkin, mutta kyllä tästä jotain kivaa saa ommeltua. Ja arvatkaa miltä tuntui, kun kirpparin omistaja sanoi kassalla, että hänellä on kotonaan tästä kuosista pussilakana! Eikäää! Voitko myydä sen mulle, jookos... ;D

 

Marimekon supersöpöt Bo Boo-tarjottimet. Ja vieläpä kaksi! Saa molemmat lapsukaiset oman tarjottimensa. Meidän eskarilainen tykkää jostain syystä hirveesti tarjottimista. Niillä se kantelee kotona leluja ja kaikenlaista muuta tavaraa paikasta toiseen. Tuleekohan siitä isona tarjoilija? ;)

 

ORANSSI vanha lamppu. Täytyy keksiä tälle vielä joku kiva paikkakin.


Ja sitten THE löytö! Kauankohan mä tätä oon etsinyt? Ja meinasin vielä missata kannun, kun se oli kirpputoripöydän ylähyllyllä. Minun 159,5 cm:stä vartalosta on joskus haittaakin. Kirppareiden ylähyllyt jäävät näkemättä. Onneksi vähän hypähdin ja huomasin takana jotain vihreää. Siellä se mua odotti. ♥

8 kommenttia:

  1. Onnea vihreästä sarviksesta!
    Mulla on tuosta maatila-kankaasta pussilakana, vihreäpohjaisena. On ollut mulla lapsuudesta lähtien ja vieläkin värit ovat ihan kirkkaat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Eiiih...pussilakana olisi kyllä ihan superhyperlöytö tosta kankaasta! Jatkan etsintöjä. :)

      Poista
  2. No niin, tästä lähtien sää et sit löydäkään muuta sarvista ku vihreetä. Se on noitten vihreitten kannujen kirous. Mulle kävi niin vihreen kannun löytymisen jälkeen ja muutki värit jo kelpais. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihree mulle kyllä kelpaiskin, kun muita värejä on ihan kiitettävästi ja tarpeeksi.

      Poista
  3. Hienot ostokset...tuo kannu ON kaunis ja nuo tarjottimet...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannusta oon kyllä tosi onnellinen. Vielä kun löytäisi niitä vihreitä mukeja.
      Tarjottimet oli kyllä hauskat. :)

      Poista
  4. Onnittelut vihreästä ihanuudesta!

    Mä olisin ilosta kiljahdellut tuosta lampusta, ihana!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Sinne jäi vielä keltainenkin samanmoinen lamppu, mutta se oli paljon huonommassa kunnossa, niin valkkasin mieluummin tuon oranssin. :)

      Poista