5. elokuuta 2013

Kontti.

Manailin Annalle, etten ole tehnyt hyviä retrokangas-löytöjä pitkään aikaan ja hän kehotti minua käymään Kontissa. Sieltä kuulemma löytyy aina huippuja retrokankaita. Noh, suunnattiin viime viikolla yksi päivä lasten kanssa pienelle kirpparikierrokselle, johon lukeutui myös Kontti. Mitään kivaa retrokangasta en taaskaan löytänyt, mutta jotain muuta mieluista kuitenkin.

Nämä kaksi aivan uudenveroista Taimi-tyynynpäällistä yhteensä vitosen. Jei! Tää oli oikeesti tosi hyvä löytö, koska tykkään tosi paljon tästä kuosista ja multa löytyy samaa kuosia jo vihreänä yksi tyynynpäällinen. En oo ollut varma, että tykkäänkö tästä vaaleanpuna-violetista (vaikka tykkään niistä molemmista väreistä), enkä siksi ole raaskinut ostaa sitä kaupasta täydellä hinnalla, koska nämähän ovat nyt aika hinnoissaan. Noin 12-15€/ kpl. Tosi kiva siis että löysin nämä nyt minulle sopivampaan hintaan!

 

Tämä hauska LM Porin muovilautanen oli pakko ostaa, kun rupes ihan hymyilyttään, että tämähän sopii meidän vanhemmalle poitsulle. Se kun ei tykkää että ruokalajit sekoittuu toisiinsa. Tähänhän voi laittaa muusin toisella puolelle ja jauhelihakastikkeen toiselle puolelle. :D
 

Toiselta kirpparilta löytyi Me&I:n miesten krokopaita, jota mies ei kylläkään hyväksynyt päällensä, koska noi krokot näyttää kuulemma peniksiltä. Häh? Noh, ei se haittaa. Tää on niin pehmoinen, että mä otan tän kotona-hengailu-vaatteeksi. Olipa vielä -50%-pöydässä. :)

 

Mä tiesin, ettei tämä mahdu mulle, mutta en vaan voinut olla ostamatta. Tää oli niin söpö tunika. JOKO mä yritän laihduttaa tähän (niin varmaan!), tai sit mä myyn tän eteenpäin. Sievä on kuitenkin.

6 kommenttia:

  1. Mä tykkään kanssa tuosta Taimi-kuosista.
    Blogissani on sulle haaste. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taimi on ihana!
      Huomenna tulee vastaus haasteeseen! :)

      Poista
  2. Löysipä ihanan värikkään blogin...:)
    Terv. uuasi lukijasi Irmastiina Ruusukummusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Lämpimästi tervetuloa Irmastiina! Uudet lukijat ovat aina tervetulleita!

      Poista
  3. Taimi on minunkin mieleeni, tosi kaunis kuosi.

    Viikolla kierrätyksessä käydessäni ihailin vaikka mitä retrokuosisia kankaita. Harmi vaan että niistä kaikista oli ommeltu PlanB-tuotteita... Tuntuu että parhaat palat meneekin kyseisen malliston tuotteisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kuullutkaan tuollaisista PlanB-tuotteista. Piti ihan googlettaa. :)

      Poista