14. elokuuta 2013

Kaukana kirppareilla.

Eilen repäsin aamusta ja lähdin yksin ajeleen melko kauas muutamalle kirpparille. Tai ei ne nyt kovin kaukana ole (noin 40 km), mutta tie sinne on yksitoikkoista ja melkein koko matkalla on hirvivaroitus, joten en tykkää ajaa sitä pätkää yksin. Useampikin tuttumme on ajanut sillä tiellä hirven tai peuran kanssa kolarin. Minulla kävi kuitenkin nyt tuuri ja pääsin molempiin suuntiin ehjin nahoin. Minulle on jäänyt pieni pelko siitä, kun olen ollut joskus mukana porokolarissa. Oon vähän säikky tuollaisten tiepätkien suhteen.

 

Muutama söpö kuppi löytyi.

 

Emalikulhoja alkaa olemaan jo liikaa, mutta tämä oli vähän erivärinen ja kuvioinen mitä minulla jo on, joten halusin myös tällaisen.

 

Oih, nämä tyynyliinat olivat aivan supersöpöt.


Pieni kukkaliina, josta on yksi reuna vähän kulahtanut, mutta tän voi käyttää sit ompeluksiin. Liina on kuvassa nelinkerroin.
 

Ja sitten tämä! Paras löytöni! Melko paksu rulla tuollaista vanhaa kukka-aiheista kontaktimuovia. Maksoin tästä euron. Sitten vaan miettimään, että mihin tätä kiinnittäisin tai minkä tällä ihanuudella päällystäisin! :D

8 kommenttia:

  1. No on kyllä kontaktimuovi!! :O Mä tässä jo heti laskeskelen että mikähän hirvireitti olis 40km siitä teiltä.. ;)
    Vaik eipä sillä, nyt ei kyllä kerkiä käydä muualla ku tuolla mihin eilen vein omia romppeita. Kyllä meni tunti äkkiä kun kuudelta sai viedä ja seittämältä meni kiinni. Valot sammu kun mulla oli vielä kassinpohjalla tavaraa. No, uus isku sitten lähipäivinä. :)

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi, miten hieno kontaktimuovi!!! Mäkin ostin vasta kukallista kontaktimuovia, mutta se oli Tigerin uustuotantoa. Seuraavaksi aionkin postata siitä, että mitä sillä päällystinkään.
    Nuo tyynyliinat on kyllä tosi söpöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäänpä odottelemaan kontaktimuovipostausta innolla! :)

      Poista
  3. Ihanat löydöt...nuo kupit ja kulho ovat kyllä hienot!

    VastaaPoista
  4. Vau mitä löytöjä! Etenkin tuo muovi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muovi on kyllä aika retee löytö. Huomasin nyt, että siinä on takana vieläpä ohjeita miten sen saa kiinnitettyä esim. kaapin oveen! :)

      Poista