16. heinäkuuta 2013

Täkkinen!

Lähikirpulta löysin minulle oudon värisen Arabian kupposen. Ton kuvion muistan jostain, mutta toi väri. Ei mitenkään minun silmääni miellyttävä väri, mutta kun kuppi maksoi 0,50 €, niin ajattelin noukkia sen koriin.


 Ja löysin myös 0,50 €:lla ehjän ja siistin Arabian sinisen alulautasen, joten sain nyt mummoni kuppiin tassin.


Ja sitten tämä täkki. Mietin tosi kauan, että ostanko sen. Täkki on omaan makuuni hieman valju, mutta olisin varmasti harmitellut myöhemmin, jos en olisi ostanut sitä. Onhan tuossa tosi vinkeä tuo kuvio.

 

Löysin meille jonkun itseompelemat punaiset unikko-verhot kympillä! Oon näistä tosi onnellinen. Voi tosin olla, että nämä menevät ompeluksiin.


♥♥♥

5 kommenttia:

  1. Mun silmää miällyttää jopa kupin värikin. Mun on varmaan maku menosa valjumpaan päin, ko vuasi sitten olisin varmaan aatellu ittekki ton täkin olevan valju, mut nyt se on kauheen ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseni tuntien, mä hyvinkin saatan myös ihastua tähän täkkiin viiveellä. Mun makuni ja lempivärini muuttuu puolen vuoden välein, joten...! ;D

      Poista
    2. Tosta kupin väristä en kyllä varmasti ala koskaan tykkäämään. Ottamassani kuvassa sen väri ei näytä ihan siltä kuin se oikeasti on. Se on sellainen tunkkainen tummanvihreä. Yök! :D

      Poista
  2. Ihana täkki!!! Ja tunkkainen tummanvihreä on mun mielestä kiva, tuo kupin kuvio on kyllä sievä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että mulle on jäänyt trauma tummanvihreistä tunkkaisista Teema-lautasista joskus. Ehkä olen saanut niistä pahaa ruokaa tai jotain...! :DDDD

      Poista