30. heinäkuuta 2013

Kaappien raivausta.

Kaappien raivaus on edelleen kovassa vauhdissa tulevaa pihakirppistä varten. Jotain kivaa taas löyty äitykän kaapeista. Nämä siis EIVÄT ole tulossa myyntiin. ;)

 

Tämä on minun apinani lapsuudesta. Sillä on kyllä leikitty niin paljon, että esim. lakki on justiinsa irtoamassa ja se on vähän revennytkin.

 

Viheriäinen sydäntyynyliina. Toisella puolella oli reikä, mutta ei haittaa mua.

 

Mun äitin vanhat sydänverhot. Oli vielä laittanut suloisen pitsin alareunaan. Se pitsi on vaan haalistunut hassusti toiselta puolelta ihan hailakan punaiseksi.

5 kommenttia:

  1. Hyvä kun selvensit asiaa. Mä kun tuolta sivusta bongasin ekan kuvan ja otsikon ja mietin että jestas mitä se laittaa myyntiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D Kyllä sinne kirpparille silti kannattaa tulla. :)

      Poista
    2. Juu, enköhän mä ehdi. :) Mun päivän toinen kohde aukeaa kuudelta. (kello KUUSI!!). En saata uskoa että kukaan siellä ostoksilla on vielä silloin, hulluutta. :D Itte aattelin siinä kohtaa vielä nähdä unia retroverhoista ja semmosista..

      Poista
    3. Mut hei, jos menisit jo kuudelta niin saisit parhaat päältä! :D
      Mä unelmoin uusista retrokankaista, kun ei ole tullut mitään huippuyksilöä vastaan pitkään aikaan ja se vähän harmistuttelee.

      Poista
    4. Sun pitää käydä Kontissa, sieltä harvoin tyhjin käsin lähtee. ;) Mä ehkä poikkeen taas huomenna töiden jälkeen koska onhan siis viime kerrasta kuitenkin jo 6 päivää!

      Poista