26. kesäkuuta 2013

Vaa~a~arallinen Marimekko.

Eksyin vahingossa Marimekon Pop-Up-puotiin. Voe voe. Eihän sieltä koskaan tyhjin käsin kotiin pääse. ;D
Olen silti äärettömän onnellinen näistä löydöistä. ERITYISEN onnellinen olen Pasi-laukusta (varsinkin kun lankoni on Pasi!). Himoitsin sitä jo silloin kun se tuli ekan kerran kauppoihin, mutten raaskinut maksaa siitä melkein sataa euroa. Onneksi jaksoin odotella! Nyt se lähti huomattavasti huokeammalla hinnalla mun kotiin. ♥♥♥


Polarn O. Pyretistä en ole löytänyt pitkiin aikoihin mitään erityisen kivaa vaatetta lapsille. Nyt ostin alesta muutaman hauskan rätin.

2 kommenttia:

  1. Munki lanko on Pasi. En tiänny tommosesta Pasi-laukusta mittään, mut siinähän olis vaikka mun siskolle täyrellinen lahja. Ihanan värisen oot ostanu. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pasit on parhaita. :) Tota laukkua löytyy myös muissa väreissä, mutta toi on mun mielestä se paras väri (vaikka onkin Ruotsin väreissä ;)).

      Poista