29. kesäkuuta 2013

Kuinkas sitten kävikään...

Muistan kun lapsena kävin lainaamassa tätä kirjaa kirjastosta, aika useinkin ehkä. Kaupassa tämä opus on niin kallis, etten ole sitä koskaan raaskinut ostaa. Nyt kirpparilta parilla eurolla löyty omille lapsille (ja vähän itsellekin tietysti!) Tää on niin jännä, kun saa kurkkia mitä seuraavalla sivulla jo tapahtuu. Hieman oli kansi vaurioitunut, mutta koska oli sisältä ihan ehjä ja siisti niin uskalsin ostaa.

 

Arabian kahvikuppikokoelmani sai uuden tulokkaan. Aika jännä tämä on. En ole tainnut aikaisemmin tällaista missään nähdäkään.
 
 

Ja sitten kävi se, mitä olen odottanut/pelännyt. Jouduin ostamaan kauhean kassin kaikenlaisia vauvanleluja, jotta sain tämän!!! Ensimmäisen roikkuvan hymyni!! Nyt ne vauvanlelut lojuu tossa, ja mun piti tosiaan viedä ne heti Fidalle, mutta meidän ei-vauvaikäiset lapset halusivatkin ne leikkeihinsä. Hmm....himputti. :D
 

4 kommenttia:

  1. Mulle on ja muutamaankin otteeseen käynyt tuo sama juttu. Käteen osuu pussillinen tavaraa joista ei halua omistaa kuin sen yhden tai kaksi aarretta.

    Ihania aarteita sinulla täällä näytillä, täytyy jäädä jatkoakin seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, että joskus täytyy sitten vaan uhrautua ostamaan muutakin mitä tarvitsisi. ;)

      Kiva että löysit blogiini! :)

      Poista
  2. Vau :) Mulla on kanssa käynyt toi, että on pakko ostaa pussillinen tavaraa, mm niiden rullaeläinten takia. Muumi-kirja on ihana, itsekin olen meille sen kirpparilta löytänyt. Tykkäsin lapsena siitä paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taisi itseasiassa olla nyt ensimmäinen kerta kun jouduin ostamaan jäärkyttävän kasan muutakin, vain yhden mielenkiintoisen tavaran takia. :D

      Muumit on vaan niin ihkuja. Valitettavasti meidän lapset ei välitä muumeista oikeastaan yhtään. :( Oon ostellut niitä muumi-dvd:täkin kirppareilta, mutta yksin niitä olen joutunut katselemaan. :DDD

      Poista