13. toukokuuta 2013

sepPÄLÄ.

Seppälä osaa joskus yllättää todella positiivisesti. Olin vailla ihan tavallisia balleriinatyyppisiä yksivärisiä kesäkenkiä. Perusballeriinat tuntuu minun makuuni hieman liian naisellisilta, joten nämä simpukkakengät olivat hieno välimuoto ja voi että miten hyvät ne ovat jalkaan.

 

Meidän pienemmälle löytyi tosi hauska t-paita ja kesän kylmempiin ilmoihin sekä syksyksi keltainen takki. Vuoren sini-valkoraidat tekevät takista vähän poikamaisemman (en ole varma oliko tämä tytöille tarkoitettu takki, mutta olen yleensä vähät välittänyt mille sukupuolelle ostamani vaatteet "oikeasti" kuuluvat, jos ne vaan ovat kivannäköiset).

 

2 kommenttia:

  1. Mä etsin tänään 2h vihreää tavallista t-paitaa huomista laulushowta varten ja lopulta löysin Fidasta. En uskonu että sellainen olis niin vaikea löytää. Poikkesin myös Lindexillä ja koin iloisen yllätyksen -tosi kivat tennarit oli siellä, vaikka oon aika kuvitellu sen kaupan olevan enempi 20v vanhemmille. Jos ravintolapäivänä onnistaa niin voi olla että käyn vähän ostoksilla.. ;) Poiketkaa muuten kaupunkiin ens lauantaina!

    VastaaPoista
  2. Hui kauhee...mä oon sit varmaan tosi kalkkis kun Lindex on yksi mun suosikkivaatekauppani ollut pitkään. ;) Mä melkein purskahdin itkuun kun Lindex lopetti täältä meidän paikkakunnalta. Nyt täytyy lähteä aina naapurikaupunkiin asti vaateostoksille. :(
    Toi on kyllä totta että kun etsii jotain mielestään tosi yksinkertaista vaatekappaletta johonkin tiettyyn tarkoitukseen niin et varmana löydä.

    VastaaPoista