1. toukokuuta 2013

Ihana vapaapäivä.

Minusta on tullut supertehokas töihin menon jälkeen. Suurimman osan vapaa-ajastani yritän käyttää hyödylliseen touhuamiseen. Tänäkin vappuna olen ehtinyt vaikka mitä. Lukea lehtiä. Syödä isäni tekemiä niiiiin hyviä munkkeja. Vaihtaa verhot kolmeen huoneeseen. Siivota viimeisetkin talvikamppeet kaappeihin. Järjestellä kotia. Hoitaa omakotiyhdistyksen rästihommat pois. Syödä hyvää ruokaa. Ja vieläkin tässä on monta tuntia aikaa jäljellä ennen seuraavaa työpäivää. :D IHANAA!

 

5 kommenttia:

  1. Mun supertehokkuus rajottuu vain kokonaisiin vapaapäiviin. En (muka) kykene olemaan ahkera iltaisin. :) Oppiskohan sitä joskus ite tekemään munkkeja..! Jos lähtökohta on se, ettei oo ikinä tehny edes pullataikinaa. Mulla kyllä on jääkaapissa munkinpaistorasvaa mutta sepä olikin lintujen talviruokiin se. :D Vappua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei minunkaan tehokkuus kaikkiin työpäivien iltoihin sovi. Joskus on vaan niin väsynyt ettei kykene mihinkään iltaisin. Mutta kun vapaapäiviä on niin vähän ylipäätänsä, niin on pakko olla välillä tehokas myös työpäivien jälkeen! :)

      Mä en oo koskaan uskaltanut tehdä munkkeja itse, kun pelkään sitä kuumaa rasvaa. Pullia oon kyllä tehnyt, mutta aika harvoin niitäkin, kun ne jää aina syömättä kuitenkin.

      Poista
  2. Mikä lehti toi on jossa on Pikkukiiski? Määki haluun lukee ton jutun. Hauskat noi verhot ku on toi reuna noitten kuvioitten mukaan. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkukiiski löytyi Meidän perhe-lehdestä. Ihana juttu olikin! :)
      Joo mä ihan ite ideoin ja toteutin ne verhot viime kesänä. Tosin lähempää katselemista en suosittele, koska en todellakaan ole mikään hyvä käsitöissä ja se reuna oli tosi vaikea ommella. :DDD

      Poista
  3. Yhrelle kaverille tulee Meidän perhe, tartteeki kysellä siltä jos vaikka löytyis.
    Juu, mää voin kuvitella että ne on ollu vaikeet ommella. Mut kivalta näyttää. :-)

    VastaaPoista