6. huhtikuuta 2013

Voihan Pirjo!

Joo eli oon ollut tiistaista asti hirvittävässä taudissa ja olo on edelleen aika kaamea.

Kuumehöyryjen seasta kuulin, kun mies tuli torstaina kotiin ja sanoi että 'sulle oli kolme pakettia postilaatikossa'. Olin ihan äimänä, että mitähän mä nyt olin tilannut! Olin niin kipee, että olin unohtanut kaikki ostokseni edelliseltä viikolta. Lifefactoryn juomapullo töihin, Jasonin kesä-kirja (facebookin retropalstalta) ja Småfolkin omppupaita pienimmälle Huuto.netistä. Kovin oli vihreitä ostoksia. On se kiva että ostokset tulee kotiin, kun itse ei pääse kotoa mihinkään. :D

 

2 kommenttia:

  1. ♥ Pikaista paranemista! Ihanaa postia oletkin saanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ehkä täältä sängyn pohjalta vielä noustaan! ;) Postipojat ja -tytöt on joskus kivoja kun tollee muistaa ihanilla jutuilla. :DDD

      Poista