21. huhtikuuta 2013

Rakas siskoni! ♥

On se hienoa kun itse ei ehdi enää juurikaan kirppareille, niin toiset käy osteleen mulle kaikkea ihanaa. Siskoni oli käynyt rompetorilla ja löytänyt mulle tämän ihanan kukkalootan. Mä niiiiin rakastan siskoani! ♥♥♥

 

Ja tänään oli vuorossa jo perinteeksi muodostunut Designtori-reissu siskoni kanssa. Voi että miten hyväntuulisena sieltä lähtee aina kotiin. Kaikkea aivan mielettömän hienoa käsityötaitoa oli näkyvillä ja rahaahan taas paloi ihan luvattoman paljon.

 

Meidän pikkuiselle messutarjouksella uusinta Aarrekidiä kesäksi.


Minulle uusi mieleinen tuttavuus Funky Homo sapiens. Tuolta täytyy varmaan tilata jotain. ;)
Omistaja on muotoilija Saia Ikävalko, joka vaikutti tosi mukavalta. (joo toiselta bambilta tipahti pyllytimantti johonkin, ei haittaa! :D)

 

Mailandian osastolta ostin muutaman kortin. Joku ihana ihminen voi saada siis multa näitä viiksihemmoja etanapostin kautta. ♥

 

Poola Katarynan tuotteita olen aina ihaillut. Viimein raaskin ostaa nämä kauan himoitsemani pupukorvikset. ♥

3 kommenttia:

  1. Tuo rasia on ihana. Minulla on noita kaksi ja värit ovat niin kauniit, täydelliset! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rasia on kyllä todella ihana. En ole itse koskaan törmännyt tuohon livenä, mutta netissä olen jossain nähnyt joskus ja haaveillut josko itsekin löytäisin tuollaisen jostain. Nyt sen sain! :)

      Poista
  2. Mooi!

    Voi, kiitos, kiitos ihan hirmuisesti vielä ihanasta sähköpostista ja mielettömästä päivästä Tampereella:) Olinkin niin naatti, kun pääsin kotiin, vieläkin tuntuu Nukkumatti heittelevän unihiekkaa silmäkulmiin, heh:)

    Heh, hassua, itseasiassa, piti ihan kaivella omistakin kuvista:) Olen ihan hirmuisen tarkka siinä mitä teen, mutta minullakin oli mennyt ohi tuo pyllydimangi, heh! Se meinaan on ylimääräinen, pitaisi olla vain tuossa häntäosan päällä:) Mutta nakyy tuo ylimaarainen nakyvan minunkin tuotekuvissa, heh: http://tinyurl.com/bqqsn7m Mutta onneksi se on kuitenkin tollainen tavallaan kiva "virhe":) Nyt ne ovat kirjaimellisesti omat Bambi-persoonansa korvalehdillä, heh:)

    Kiitos vielä ihan hirmuisesti, minä jatkan sukeltelua sinun blogi-maailmaan!:)
    Aurinkoista ja ihanaa uutta viikkoa!
    Väsynyt, mutta onnellinen;
    - Saia,
    Funky Homo sapiens
    Vihti
    x x x

    p.s. ihana todellakin tuo laatikko, ihan taydellinen ajan patinakin:) Voi kun olisi eilen kerennytkin kiertaa Treen kirppiksia, niin harvoin paasee kylailemaan:) x x x

    VastaaPoista