17. huhtikuuta 2013

Camilla meni silpuiksi.

Ostin joskus kirpparilta Camilla Mickwitzin kirjan Emilia ja kaksoset. Huomasin vasta kotona, että sinne oli parille sivulle piirrelty kaikenlaista pissakakka-juttua. En halunnut lukea sitä lapsilleni, joten kirja pääsi askarteluihini. Sisustin mm. meidän siivouskaapin oven ja naperomme sängyn. Meinasin ensin kiinnittää kuvat järeämmin, mutta itseni tuntien, kiinnitin kuvat vain kontaktimuovilla (♥) jotta saan ne nopeasti pois jos/kun kyllästyn niihin.

 
 

6 kommenttia:

  1. Mickwitzin kirjat rules! Ihania muistoja lapsuudesta(ja kyllä, olen hamstrannut uusintapainoksia myös omille lapsille;)!
    Hyvä kun kuvat tuli kuitenkin käyttöön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläni on lapsuudesta vain Jason-kirja (joka sekin jo aika kehnossa kunnossa) mutta olen etsiskellyt kirppareilta ja netistä lapsille lisää Camillan ihania tuotoksia. :)

      Poista
  2. Miksei tätä muuten ole ikinä tullu ajatelleeks että suosikkikirjoista vois säästää kuvat ja laittaa johonkin näytille? Että kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
  3. Ooooh! Armastan! Camilla Mickwitz on ihan minun suosikki kuvittaja, supersankari <3 x x x Mulla on myös yksi Jason- kirja jossa on hassusti ylimääräisia sivuja keskellä kirjaa, samat sivut siis toistaa useampaan kertaan. Virheellisiä sivuja on vielä tosi monta, mutten ole raaskinut poistaa, vaikka joskus sitä mietinkin, just että voisi kierrättää johonkin ihanaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, mulle ainakin kelpaisi jokin Jason kaulakoru tai vastaava! Hihii! ;)

      Poista