9. maaliskuuta 2013

Paavo!

Kävin eilen pikaisesti kolmella paikallisella kirpparilla. Kahdelta en löytänyt sitten yhtään mitään, mutta lastentarvikekirppari tarjosi ihan mukavia löytöjä.

 

Tämä paita ei sinällään ole ihan omaa makuani lasteni vaatteiden suhteen, mutta meidän nuorempi tykkää jostain syystä hirveesti Paavo Pesusienestä ja kun löysin halvalla juuri hänen kokoaan olevan paidan, niin enhän mä voinut olla ostamatta.

  

Hassu yhteensattuma että löysin tätä samaa kuosia olevan Småfolkin koira-paidan, jonka ostimme kummipojallemme.
 

Yksi uusi Tammen kultainenkin löysi tiensä kotiimme. Siitä on vähän sutattu tota kantta kynällä, mutta sisältä näytti olevan ihan siisti. Ja tämä on toistaiseksi pienin numero meidän näistä kirjoista. Kirja numero NELJÄ!

 

 Ja voi että!!! Joku oli itse väsännyt The Pupu-kankaasta pikkusen olkalaukun. Tää on nyt mun! ♥♥♥

4 kommenttia:

  1. Sun blogin lukeminen on kyllä kiva aamuperinne! :) Miten sä jaksatkin aina kukonlaulun aikaan nousta kirjotteleen! Tai ehkä pikkukaverit hoitaa herätyskellona toimimisen.. :D Mä lähden tänään kotinurkille ja käyn kaverin kanssa Loimaan parilla kirpparilla. Saa nähdä, mitä TAAS löytyy...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mukavaa että blogistani on kehkeytynyt jo perinne sulle! :)
      Eeeenhän mä nyt niin aikaisin herää, kun annan ymmärtää... ;) Ajoitettu blogipäivitys on mun heiniä.

      Poista
  2. Kivoja löytöjä taas :) Joo mä olen kanssa ihmetellyt, kuinka aamuvirkku oletkaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tosiaan, joskus kirjoitettavaa ja näytettävää on tosi paljon ja joskus menee monta päivää ettei ole mitään asiaa. Siksi teen etukäteen monta päivitystä ja ajastan ne suurin piirtein joka toinen päivä ilmestyväksi. En ehdi, enkä halua istua koneella niin paljon kuin blogi oikeastaan vaatisi. Kommentit tulee kuitenkin suoraan sähköpostiin, jonka käyn joka päivä lukemassa, ja yritän vastailla aina kaikkiin kommentteihin jotain. :D

      Poista