22. maaliskuuta 2013

Hidas Hämäläinen.

Oon joissain asioissa vähän hidas. Siis saatan esim. kattella kaupassa kauan jotain kivaa juttua, jota en raaski ostaa ja sitten yhtäkkiä huomaan, ettei niitä saakaan enää ja sit mua alkaa harmittaan kun en ostanut sitä aiemmin. Nää Iittalan muumilasit on yksi sellainen juttu. Kattelin näitä silloin kun nää tuli markkinoille ja ihastelin, että onpas söpöjä. Sitten kuulin ettei näitä enää valmisteta ja mulle tuli kauhee kiire alkaa kerään näitä kauppojen alelaareista ympäri kaupunkia. Nyt oon saanut haalittua niitä sen verran, että varmaan riittää, mutta kyllä meinas hikee pukata, että jos en saakaan niitä enää mistään! :DDDD

 

Mun mielestä ehdottomasti ihanin kuva näissä laseissa on toi yllä näkyvä akrobaattiäijä. Siis kattokaa nyt, kuin huisin veikeä ukkeli! Sanoin jo miehelleni, että toi on niin kiva kuva, että haluisin tatuoida sen ihooni. Katotaan uskallanko ja haluanko loppujen lopuksi! ;)



6 kommenttia:

  1. Onks se se sirkuksen voimamiäs? Se olis kyl tatskana tosi hauska. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo joku sirkusheppu se on. Eikös oliskin aika makee tatskana! :D Mää oon nyt tässä viimeiset 14 vuotta miettinyt sopivaa tatuointikuvaa, joten oliskohan nyt aika, vai lykkäisinkö vielä! :D :D

      Poista
  2. On kyllä kivoja! Mä olen vielä hitaampi, kun en ole näitä aiemmin missään huomannut! Ja tuolla taustalla näkyy tuttua paperia, juuri sitä rullan tänään ostin ja suunnittelen liimaavan sitä kaikkialle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä paperia se on ja mistä sitä saa? Näyttää kivalta...

      Poista
    2. Se on Tigerista lahjapaperia. On kyllä nättiä ja halpaa! :)

      Poista
  3. Minä ostin noita lahjaksi sisarelleni :) Kuvio on niin kaunis mutta itselleni en hankkinut koska pidän isommista laseista.

    VastaaPoista