28. tammikuuta 2013

Paras kirpputori.

Käyn muutaman kerran vuodessa äitini kanssa sellaisella kirpputorilla, joka sijaitsee vähän kauempana. Kävimme lauantaina taas siellä. Kyllähän sieltä kaikkea ihanaa taas löytyi. Äitini ei kyllä tällä kertaa löytänyt itselleen kuin yhden Riihimäen lasin purnukan. Mulle sen sijaan kertyi taas kori täyteen (yllätys!). Ja olihan mukavaa viettää yhdessä kahdenkeskistä aikaa äitini kanssa. Ja mikä parasta, äitini maksaa tuolla aina osan ostoksistani. Sopii mulle. :D


Lasten lakana. Ei taida kovin vanha olla, mutta eläimet oli niin hassuja, että tykästyin tähän.

Tämä kanityynyliina löytyi tilkkupussista. Ne muut kankaat siinä oli ihan tyhmiä, mutta koska olen etsinyt tätä kangasta, niin suostuin maksamaan 2€ siitä pussukasta. Ehkä voin kuitenkin jotain myytävää/lahjoitettavaa ommella niistä muista kankaista.

 Löysin itselleni mahtavan värisen kesäkassin, joka olikin ilokseni MuWin käsialaa! Jee!


Se leipäkori. No nyt mulla on niitä kaksi. Tämä on vaan kivemman värinen kuin se äitiltäni saama. Neljä kappaletta muovisia kukkalautasia. Noi näyttää kyllä vähän siltä, että tekisi mieli viedä ne leikkimökkiin, jota meillä ei vielä ole. ;) Ja lopuksi kauan etsimäni Erik Koldin kukkapurkki. Väri ei ihan miellytä, mutta paremman puutteessa myös tuo käy.

Tässä ei suinkaan ollut kaikki ostokseni, mutta jätetään jotain myöhemmin esiteltäväksi.

2 kommenttia:

  1. Kattelin just lauantaina samanlaista kukkapurkkia, mut en raskinnu ostaa. Ostin vaan kasan tummaa suklaata, oli outo kirppissaalis.
    Mulle kelpais kans piäniki riakale pupukankasta. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koldeja tulee niin harvoin vastaan täällä meidän nurkilla, että melkein aina on pakko napata mukaan, jos hinta vaan on sopiva. Toi purkki oli pari euroo ja suht hyväkuntoinen. On sulla ollu outo kirppisreissu, kun oot vaan sukulaatia napannu. :D
      Pupukangas on khyl huippuihanaa. Noh, nyt mulla on tyynynkokoinen riekale itellä.

      Poista