11. tammikuuta 2013

Halinallet.


Muistan lapsuudesta nämä ihanat halinallet. Mä tykkäsin eniten siitä leijonasta. Ja siitä kun näillä oli kaikilla sydännenät; jopa norsulla! :D Löysin nämä hyväkuntoiset nallukat kirpulta hintaa 1,20 €/kpl.

  
Vaikka en sinisestä väristä erityisemmin tykkääkään (90-luvun övereitten jälkeen) niin nämä verhot olivat niin mielenkiintoiset, että ostin ne kaappiin odottamaan, koska innostun ripustamaan sinistä ikkunaan. Ehkäpä piankin!


Ja nämä neljä söpöstä tyynyliinaa löytyi SPR:n Kontista. On kyllä niin nättiä, että! (kuva on yhtä tärähtänyt kuin kuvaajansakin...)

4 kommenttia:

  1. Mulla tuli kans sinistä väriä korvistaki ko muutin pois ekasta asunnostani. Siälä oli kaikki sinistä. Nyt vasta oon alkanu vähän sallimaan sinisiä väripilkkuja sinne tänne. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu. Nyt olen alkanut hyväksymään taas sinistä meille. Ostin jopa kesällä sinisen käsilaukun! :D

      Poista
  2. Voi ei, minulla oli JUURI nämä kaksi halinallea. Muistaakseni ne piti tehdä itse kankaasta leikattavista malleista ja äitini valmisti ne minulle. Valitettavasti hän ei ole säilyttänyt niitä. Voi että.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh! Toivottavasti nämä eivät ole sun nalleja! :D

      Poista